Katarzyna Iwanich, Irena Zobniów (Insightland):Staramy się „wejść w buty” kobiet. Zrozumieć i dostarczyć im to, czego szukają

Dodane: 12.03.2021

Mam Startup

Udostępnij:

W dobie pandemii przywykliśmy do zakupów w sieci – często jest to dla nas rozwiązanie znacznie bezpieczniejsze, ale też bardziej komfortowe. W związku z tym pojawia się coraz więcej możliwości, na rynku rośnie konkurencja, a firmy oraz sklepy prześcigają się w ofertach online, aby przyciągnąć uwagę klienta. Jednak niewiele z nich myśli o tym, aby ukierunkowywać swój przekaz do konkretnej grupy odbiorców – np. do kobiet. Jakim właściwie klientem jest kobieta? Czy to prawda, że kobiety robią zakupy pod wpływem emocji? O tym, czym jest kobiecy e-commerce i jak go robić, rozmawiamy z Katarzyną Iwanich i Ireną Zobniów – założycielkami Insightland, czyli jedynej w Polsce agencji SEO, która specjalizuje się w kobiecym e-commerce.