KielceCom e-commerce

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Po raz trzeci zapraszamy do udziału w KielceCom e-commerce. 27 listopada w GinGer Barze razem rozmawiać będziemy o ehandlu dziś i jutro oczami różnych firm funkcjonujących w tym środowisku.

Po raz trzeci zapraszamy do udziału w KielceCom e-commerce. 27 listopada w GinGer Barze razem rozmawiać będziemy o ehandlu dziś i jutro oczami różnych firm funkcjonujących w tym środowisku.

Jako pierwszy wystąpi Maciej Górski z GetResponse gdzie współpracuje z kluczowymi klientami na rynku międzynarodowym w zakresie planowania strategii email marketingowych, dostarczania wiedzy na temat idei email marketingu, najlepszych praktyk oraz obsługi platformy. Prowadził kampanie email marketingowe takich marek jak: Marriott Warszawa, InterContinental Warszawa, Carrefour, Heppin czy Cyfrowe.pl. Z branżą email marketingu ściśle związany od ponad 3 lat. Uczestnik międzynarodowych konferencji branżowych m.in. w Nowym Jorku, Bostonie i Londynie. W swojej prezentacji opowie o rozwoju „Email marketing w e-sklepach. Personalnym i mobilnym”.

Tuż po nim zobaczymy dwóch przedstawicieli firmy Deloitte: Marcina Łaszkiewicza i Łukasza Lachowicza. Marcin przed transferem do Polski, pracował w Australii, między innymi w praktyce Deloitte Digital, ‘cyfrową’ częścią firmy. Zajmuje się strategią cyfryzacji, i opracował ‘digital strategy’ dla kilku z największych organizacji w Australii i Nowej Zelandii, w tym dla Poczty Australijskiej. Łukasz Lachowicz posiada ponad 6 letnie doświadczenie konsultingowe zdobyte podczas projektów strategicznych i optymalizacyjnych w obszarze IT, realizowanych dla branży bankowej, ubezpieczeniowej, energetycznej, e-commerce oraz dla sektora publicznego. Panowie, są autorami raportu ‘A wave of digital change: Digital Trends 2013’, wystąpią z prezentacją pt. „Fala zmian cyfrowych – Co oznaczają, i dlaczego twoja firma powinna mieć sie na baczności”.

Jako ostatni wystąpi Adam Zygadlewicz z Fundacji Polak 2.0. Od 2007 zorganizował kilkadziesiąt eventów dla start-upów internetowych, w tym pierwsze „barcampy”. Od 2010 działa głównie w branży ehandlu. W prezentacji „Co boli polską branżę ehandlu? Szanse i zagrożenia dla Ciebie” powie o tym jak postrzega branżę ehandlu z perspektywy obserwatora i organizatora eventów do niej skierowanych.

Start godzina 19:00, udział bezpłatny obowiązuje rejestracja na www.kielcecom.pl

MamStartup jest patronem medialnym wydarzenia

źródło: informacja prasowa