– W ramach rozwoju cyfrowych usług oferowanych naszym klientom, zwracamy szczególną uwagę na wykorzystywanie nowoczesnych, bezpiecznych i powszechnych rozwiązań. Dotychczasowe wdrożenie we współpracy z KIR usługi mojeID w obszarze komercyjnym spotkało się z bardzo dobrym odbiorem przez naszych klientów. Rozszerzenie możliwości wykorzystania zdalnego potwierdzania tożsamości w usługach administracji publicznej, w tym zakładania i wykorzystania Profilu Zaufanego, znacznie ułatwi realizację wszelkich czynności wykonywanych online w relacji z administracją publiczną. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci docenią tę usługę i będą z niej chętnie korzystać – mówi Wojciech Tomasik, Członek Zarządu Getin Noble Banku.
mojeID umożliwia zdalne potwierdzenie tożsamości z wykorzystaniem bankowości elektronicznej. Rozwiązanie zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa oraz zgodność z obowiązującymi regulacjami w zakresie identyfikacji elektronicznej. W 2021 roku usługa została wyróżniona Godłem „Teraz Polska”.
– Z mojeID już teraz może korzystać 14 mln użytkowników bankowości elektronicznej, a z czasem liczba ta będzie dalej rosnąć. Nasze rozwiązanie jest uniwersalne, bo może być wykorzystane w wielu przypadkach: przy przedłużaniu umowy z dostawcą energii, sprzedaży polisy ubezpieczeniowej, potwierdzaniu pełnoletniości oraz właśnie w usługach publicznych. Przykładowo, mojeID jest jedną z metod zdalnego potwierdzania tożsamości przy rejestracji na szczepienie przeciw COVID-19. Możliwie szerokie upowszechnianie tej usługi pozwala na równomierny rozwój cyfrowej gospodarki w obszarze komercyjnym, jak i w administracji publicznej – mówi Wojciech Pantkowski, Wiceprezes Zarządu KIR.