Na zdjęciu: Marcin Matysik, jeden z założycieli Screen4Fans
Zaangażować kibiców
O projekcie Screen4Fans pisaliśmy już w ubiegłym roku, gdy Marcin Matysik, Marcin Krawczyk oraz Piotr Krawczyk rozmawiali z władzami klubu FC Barcelona. Polacy zaproponowali im swoją technologię związaną z interakcjami pomiędzy smartfonami kibiców a telebimami. Dzięki temu, kibice mogli wziąć udział w typowaniu zawodnika meczu, czy brać udział w różnych konkursach.
W tym miesiącu zespół stojący za technologią angażującą kibiców, odniósł kolejny sukces na swojej drodze. Został wybrany jako jeden z 10 startupów, które otrzymały zaproszenie do akceleratora startupów KickUp Sports. Dzięki temu, Screen4Fans otrzyma 110 tys. euro inwestycji, oddając przy tym 8% udziałów. Będzie miał też szansę sprzedać kolejne 22% udziałów. Tego dowie się dopiero po zakończeniu akceleracji.
Przełom
– Od czasu wygranej w konkursie Sports Startup w Warszawie w zeszłym roku, skoncentrowaliśmy się na pozyskaniu prestiżowych klientów w Polsce – mówi Marcin Matysik, jeden z założycieli aplikacji. Do największych sukcesów należy zastosowanie aplikacji na Torze Służewiec na zlecenie Totalizatora Sportowego. Oprócz tego zespół pokazał technologię fanom „żużla” w Toruniu.
– Przez ostatni sezon fani siatkarskiej drużyny GKS Katowice mogli w Spodku głosować na zawodnika meczu. Drużyna koszykarska z Turowa już zgłosiła swoją chęć współpracy w przyszłym sezonie. Ciągle pracujemy nad pozyskaniem klientów za granicą. Jednak to co wydarzyło się w ostatni weekend wydaje się być przełomem – dodaje Marcin Matysik.
Czołowa dziesiątka
Zespół zgłosił się do udziału w KickUp Sports z siedzibą w Portugalii, który jest pierwszym akceleratorem startupów założonym przez klub piłkarski. Tak jak wspominaliśmy wcześniej, z 85 zgłoszeń z całego świata, wybrano 10 najlepszych startupów z branży sportowej, które zaproszono na bootcamp (7-10 kwietnia 2017). W tym czasie wyłoniono czołową ‘dziesiątkę’, która otrzyma 110 tys. euro inwestycji w zamian za 8% udziałów.
– Będziemy mieli szansę testować nasze rozwiązania przez 12 tygodni na stadionie Benfici oraz w jej kanale sportowym BenficaTV. Do tego będziemy mieli pełne wsparcie i dostęp do mentorów, partnerów programu oraz inwestorów z branży sportowej – cieszy się Marcin Matysik. Zapowiada, że jeśli wszystko pójdzie dobrze, inwestorzy będą chcieli zainwestować kolejne pieniądze. To wszystko okaże się 11 lipca. Trzymamy kciuki!