KodyBony.pl oferują starannie wybrane kupony rabatowe i okazje zakupowe do wykorzystania w ponad 200 sklepach internetowych. Wszystko to za darmo i bez rejestracji.
Lubimy oszczędzać i poszukiwać korzystnych ofert zakupowych. Jak pokazują badania rynkowe, to niższa cena decyduje o tym, że dokonujemy zakupu właśnie w sieci. Nowy portal www.KodyBony.pl, który ruszył we wrześniu 2013 to proste i wygodne narzędzie do polowania na korzystne oferty.
KodyBony.pl oferuje obecnie najwyższej jakości okazje zakupowe i kupony rabatowe, które można zrealizować w ponad 200 sklepach internetowych, na ubrania, kosmetyki, książki, muzykę, filmy, wyposażenie wnętrz, artykuły dla dzieci i artykuły sportowe, czy wybrane okazje turystyczne. Wśród sklepów, znaleźć można marki takie jak np. Heppin, RTV Euro AGD, Douglas, Pat&Rub, Empik, Matras czy Zalando.
Dzięki użytecznej i przejrzystej witrynie, korzystanie z serwisu jest szybkie i łatwe. Na stronie głównej dostępna jest lista najpopularniejszych pośród użytkowników e-sklepów, lista okazji wybranych przez edytorów, a także lista ostatnio dodanych ofert. By sprawdzić np. kupony dla Answear czy okazje do Komputronik można użyć wyszukiwarki lub odszukać sklep na liście. Natomiast, aby skorzystać z oferty lub kuponu, wystarczy na niego kliknąć. Automatycznie otworzy się strona sklepu, w którym możemy dokonać zakupów, a kod rabatowy skopiowany zostanie do schowka.
Z serwisu można korzystać za darmo i bez rejestracji. By zapewnić atrakcyjne i aktualne oferty, każda z nich jest wnikliwie analizowana przed publikacją przez zespół edytorów. Dopiero po weryfikacji najlepsze z nich udostępniane są użytkownikom. Dodatkowo, edytorzy regularnie sprawdzają czy oferty i kupony działają poprawnie.
Stronę KodyBony.pl założyła firma CouponDunia Media, indyjski lider wśród serwisów z kuponami rabatowymi – coupondunia.in. Założona w 2011 r. firma już w rok po założeniu, zdobyła pozycję numeru jeden na rynku. Obecnie CouponDunia.in ma w swojej ofercie zniżki do ponad 1200 e-sklepów w Indiach. Każdego miesiąca serwis odwiedza ponad milion użytkowników.
Teraz CouponDunia Media wkracza do Polski. Dlaczego indyjski start-up wybrał Polskę?
Obserwuję polski rynek e-commerce od 2 lat i uważam, że naszedł właściwy moment, aby wejść do Polski z naszym serwisem. Systematycznie rośnie udział zakupów online w całej sprzedaży detalicznej. Od 2,5% trzy lata temu, do 3,8% w zeszłym roku. Co więcej, Cushman & Wakefield prognozuje dalszy wzrost – do 4,6% na rok 2013. Sama wartość rynku e-commerce rośnie ok 20% rok do roku. Jednocześnie coraz więcej Polek i Polaków robi zakupy w internecie oraz poszukuje najkorzystniejszych i najtańszych ofert – odpowiada założyciel i CEO CouponDunia, Sameer Parwani.
Jednocześnie zakupy grupowe tracą na popularności, ustępując miejsca kuponom rabatowym, które użytkownicy mogą wybierać bezpłatnie na stronach takich jak KodyBony.pl. Udostępniając Polakom nasz portal, chcemy umożliwić przyjemne i korzystne zakupy online. Naszym celem jest zostać punktem startowym, od którego Polacy rozpoczną zakupy w sieci. Poza tym, kupony rabatowe są lepszym  narzędziem stymulującym sprzedaż dla sklepów internetowych. Na transakcji zyskują wtedy obie strony – dodaje Parwani.
Poza Polską Coupondunia uruchomiła podobne serwisy w Turcji, Brazylii oraz Indonezji.
źródło: informacja prasowa