Kolejna inwestycja Lewego. Piłkarz zainwestował tym razem w dom mediowy RL Media

Dodane:

Adam Sawicki, Redaktor prowadzącyRedaktor prowadzący MamStartup Adam Sawicki

Udostępnij:

Robert Lewandowski zrealizował kolejną inwestycję. Razem z Group One uruchomił dom mediowy RL Media, który zajmie się obsługą kampanii marketingowych piłkarza.

fot. materiały prasowe 

Puls Biznesu pisze, że plany domu mediowego RL Media mają daleko wykraczać poza realizację strategii marketingowej Anny i Roberta Lewandowskich. Celem nowo powstałej spółki bowiem jest nie tylko obsługa większości europejskich kampanii reprezentanta Polski, ale także ściągnięcie do jej stajni najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców oraz innych celebrytów. To już druga agencja, którą współtworzy piłkarz.

51 proc. udziałów należy do Group One

Pod koniec czerwca „Lewy” uruchomił agencję Stor9_, która specjalizuje się w marketingu oraz zajmuje się tworzeniem i realizowaniem strategii komunikacyjnych we wszystkich obszarach zawodowych sportowca i jego małżonki. – Nowe technologie i media, to dziś nie tylko ciekawy, ale po prostu jeden z najbardziej dynamicznie rosnących sektorów inwestycyjnych. W przypadku Stor9_ czy RL Media szczególnie cieszy mnie fakt, że możemy w Polsce rozwijać biznes na międzynarodowym poziomie – mówi piłkarz.

Dodaje, że mamy na rynku doskonałych ludzi i że rozwój innowacyjnych przedsięwzięć jest ważny dla kraju. Dlatego współtworzy RL Media z rodzimym Group One. Jego przedstawiciele tłumaczą, że 51 proc. udziałów w nowym przedsiębiorstwie będzie należeć właśnie do nich i że projektem będzie zarządzać Kamil Wiszowaty, wcześniej odpowiedzialny za rozwój Value Media. Reszta udziałów przypada Lewandowskiemu.

Inwestycje „Lewego”

– Spółka korzystać będzie z know how całej naszej grupy. Łączy nas przekonanie, że przyszłość należy do mediów digitalowych i wygrają Ci, którzy tam będą najsilniejsi. Pracujemy dla wielkich międzynarodowych i polskich marek. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaoferować Ani i Robertowi międzynarodowy zasięg i standard serwisu, a jednocześnie indywidualne i jakościowe podejście sterowane z Warszawy – mówi dyrektor generalny Group One Marek Żołędziowski.

Wcześniej Robert Lewandowski zainwestował między innymi w grę mobilną Lewandowski Euro Star 2016 oraz jest związany z funduszem Protos VC, który swojego czasu był głównym inwestorem sklepu internetowego Allani. Nie jest jednak jedynym piłkarzem, który angażuje się finansowo w startupy i dobrze prosperujące biznesy. Jednym z nich jest popularny Cristiano Ronaldo, reprezentant Portugalii i napastnik Realu Madryt.

Zainwestował w trzy projekty z czego nie wszystkie dobrze się rozwinęły. Listę inwestycji Cristiano Ronaldo znajdziesz tutaj.