Koło i ESKK automatyzują marketing z SALESmanago

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Ponad 50% wzrost skuteczności e-mailingów i 20% wzrost konwersji osiągają firmy korzystające z systemu Marketing Automation SALESmanago. Do grupy użytkowników systemu dołączyły w ostatnim czasie Koło Sanitec i ESKK – największa w Europie Centralnej firma zajmująca się zdalnym nauczaniem.

Ponad 50% wzrost skuteczności e-mailingów i 20% wzrost konwersji osiągają firmy korzystające z systemu Marketing Automation SALESmanago. Do grupy użytkowników systemu dołączyły w ostatnim czasie Koło Sanitec i ESKK – największa w Europie Centralnej firma zajmująca się zdalnym nauczaniem.

SALESmanago to pierwszy w Polsce system klasy marketing automation. Na rynku amerykańskim ponad 30% firm korzysta z tego typu aplikacji i zastępuje nimi osobno działające systemy do email marketingu i CRM.

Poprawa efektów marketingu jest możliwa dzięki specyficznym funkcjom systemów do automatyzacji marketingu takich jak programy dojrzewania potencjalnych klientów czy dynamiczne oferty behawioralne tworzone przez system. Studia przypadków Tours potwierdzające skuteczność działania (m.in. Rainbow Tours) były prezentowane podczas największej tegorocznej imprezy branży marketingowej i interaktywnej – Revenue Trends 2012.

System tego typu daje się zastosować w każdej firmie która posiada przynajmniej jedną osobę zajmującą się marketingiem i sprzedażą. Firmy korzystające z systemu SALESmanago otrzymują bezpłatne opracowanie reguł automatyzacji.

SALESmanago powstał w firmie Benhauer, specjalizującej się w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania i rozwiązań dla marketingu, z których korzysta ponad 4000 firm w Polsce, m.in. Allegro. System SALESmanago wybrało już ponad 100 firm m.in. SkyCash, Instytut Logistyki i Magazynowania i ESKK.

źródło: informacja prasowa