Kinga Matuła ma za sobą 172 pitche i wystąpienia przed inwestorami, obóz szkoleniowy z Navy Seals, terapię onkologiczną i pozyskanie 10 mln złotych w rundzie pre-seed. Ale dla niej samej najważniejsze jest to, co ma przed sobą. Jak zdradza nam sama w godzinnej rozmowie, tym, co najbardziej motywuje ją do działania jest obraz szpitalnego pokoju, gdzie w otoczeniu najbliższych leży pacjent. Pacjent, który wraca do zdrowia właśnie dzięki Kindze i rozwiązaniom jej startupu QurieGen.
Założona przez naszą rozmówczynię spółka stworzyła „GoogleMaps dla komórek”. Dlaczego komórkom trzeba pomóc w transporcie i tak właściwie – jak to się robi? Ale na wyzwaniach komunikacyjnych praca Kingi się nie kończy. Jej etat obejmuje również zadania z obszaru detektywa i kryminalistyki, a jej celem – oprócz dbania o właściwe relacje z inwestorami i pozyskiwania klientów – jest identyfikowanie tego czarnego charakteru, który najmocniej miesza w naszym organizmie.
Zainteresowani? A to ledwo fragment fascynującej opowieści, jaką dzieli się z Wami dr inż. Kinga Matuła.
Rozmowy posłuchacie w serwisie YouTube
lub w Spotify
Posłuchaj również:
- Jak skutecznie prowadzić PR w startupie? Damian Wielechowski o budowaniu relacji z mediami i komunikacji, która działa
- Źle zrobiony PR zaszkodzi bardziej niż pomoże – Marcin Sierant o komunikacji startupów
- Profesor vs. influencer, czyli jak się robi PR dla uczelni? Anna Kiryjow-Radzka (Stowarzyszenie „PRom”, SGGW)
- O nowej tożsamości prawników w erze AI – mec. Agata Kowalska i Aleksandra Snuzik (CK Legal)