Kompleksowe badania Social Media – Fanpage Trender rozpoczyna współpracę z IIBR

Dodane: 28.02.2012

Lech Romański

Udostępnij:

Fanpage Trender rozpoczął współpracę z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych z Grupy Gemius w zakresie badań social media. Fanpage Trender – narzędzie do analizy marketingu na Facebooku – dostarcza dane pochodzące z monitoringu profili o zachowaniach użytkowników Facebooka.

Fanpage Trender rozpoczął współpracę z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych z Grupy Gemius w zakresie badań social media. Fanpage Trender – narzędzie do analizy marketingu na Facebooku – dostarcza dane pochodzące z monitoringu profili o zachowaniach użytkowników Facebooka.

Facebook – mający ponad 800 mln użytkowników – już od pewnego czasu jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym na świecie. Także w naszym kraju jego popularność stale rośnie. Na koniec 2011 roku serwis ten liczył 7,5 mln użytkowników z Polski.

Facebook jest od dłuższego czasu najważniejszym serwisem społecznościowym dla polskich marketerów. Muszą więc  mieć do dyspozycji naprawdę wszechstronne narzędzia, które pomogą im w prowadzeniu stron, dostarczą pogłębionej analizy i umożliwią porównania do działań prowadzonych przez konkurencję. Dlatego uważamy, że nasza współpraca z IIBR stworzy Klientom nowe możliwości – komentuje Jan Zając, adiunkt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, prezes SmartNet Research & Solutions i współtwórca Fanpage Trender. Dane dostarczane przez Fanpage Trender są elementem kompleksowej oferty IIBR w zakresie badań social media, który współpracując z Fanpage Trender wzbogaca portfolio swoich produktów badawczych. Dzięki kooperacji obu firm mogą one zaoferować zarówno ilościowe jak i jakościowe badania fanów oraz informacje o zasięgu poszczególnych aktywności w mediach społecznościowych oparte na danych deklaratywnych.– Wspólnie z Fanpage Trender jesteśmy w stanie zaproponować naszym klientom innowacyjne i kompleksowe rozwiązania w zakresie badań aktywności marek w social media oraz wsparcie analityczne w tym zakresie – podkreśla Maciej Milewski, dyrektor zarządzający Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych.

źródło: informacja prasowa

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem