Konferencja Customer Empowerment, czyli klient ma głos

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Koniec z nudnymi wykładami – zapraszamy na inspiracyjne wystąpienia osób, które czują to, co robią i dzięki temu z sukcesami realizują swoje projekty. Już 6 listopada w Warszawie odbędzie się innowacyjne wydarzenie poruszające zagadnienia customer empowerment i marketingu skierowanego do kobiet.

Koniec z nudnymi wykładami – zapraszamy na inspiracyjne wystąpienia osób, które czują to, co robią i dzięki temu z sukcesami realizują swoje projekty. Już 6 listopada w Warszawie odbędzie się innowacyjne wydarzenie poruszające zagadnienia customer empowerment i marketingu skierowanego do kobiet.

Organizatorem konferencji jest portal badawczy i opiniotwórczy Prekursorki.pl. Wydarzenie w formie 30-minutowych prelekcji zgromadzi ekspertów z dziedziny angażowania klientów i komunikacji marketingowej. Gościem specjalnym będzie Agata Młynarska, która podzieli się swoimi obserwacjami kobiet i opowie o prowadzeniu portalu kobiecego Onaonaaona.pl.

Tematyka konferencji:

Customer Empowerment i Marketing skierowany do kobiet

  • Zaangażowanie klienta w tworzenie innowacji;
  • Komunikacja, która sprzedaje;
  • Pozyskiwanie informacji o preferencjach klientów;
  • Tworzenie poczucia bliskości z marką;
  • Komunikacja trudnego produktu;
  • Czynniki wpływające na decyzje zakupowe kobiet;
  • Czego pragną kobiety?

Wydarzenie jest skierowane do marketerów, brand managerów, product managerów, PRowców, badaczy oraz mediów, którzy są zainteresowani najnowszymi trendami i skutecznymi rozwiązaniami w branży marketingowej.

Wśród prelegentów znajdą się m.in. Agata Młynarska i przedstawiciele firm: LemonSky (autor kampanii Serce i Rozum i Eksperci Tesco), GetResponse, Innovatika, PBS, Prekursorki.pl, Dojrzewalnia Róż.

Szczegółowe informacje o konferencji na stronie: www.prekursorki.pl/konferencja

źródło: informacja prasowa