Koniec z nudnymi wykładami – zapraszamy na inspiracyjne wystąpienia osób, które czują to, co robią i dzięki temu z sukcesami realizują swoje projekty. Już 6 listopada w Warszawie odbędzie się innowacyjne wydarzenie poruszające zagadnienia customer empowerment i marketingu skierowanego do kobiet.
Organizatorem konferencji jest portal badawczy i opiniotwórczy Prekursorki.pl. Wydarzenie w formie 30-minutowych prelekcji zgromadzi ekspertów z dziedziny angażowania klientów i komunikacji marketingowej. Gościem specjalnym będzie Agata Młynarska, która podzieli się swoimi obserwacjami kobiet i opowie o prowadzeniu portalu kobiecego Onaonaaona.pl.
Tematyka konferencji:
Customer Empowerment i Marketing skierowany do kobiet
- Zaangażowanie klienta w tworzenie innowacji;
- Komunikacja, która sprzedaje;
- Pozyskiwanie informacji o preferencjach klientów;
- Tworzenie poczucia bliskości z marką;
- Komunikacja trudnego produktu;
- Czynniki wpływające na decyzje zakupowe kobiet;
- Czego pragną kobiety?
Wydarzenie jest skierowane do marketerów, brand managerów, product managerów, PRowców, badaczy oraz mediów, którzy są zainteresowani najnowszymi trendami i skutecznymi rozwiązaniami w branży marketingowej.
Wśród prelegentów znajdą się m.in. Agata Młynarska i przedstawiciele firm: LemonSky (autor kampanii Serce i Rozum i Eksperci Tesco), GetResponse, Innovatika, PBS, Prekursorki.pl, Dojrzewalnia Róż.
Szczegółowe informacje o konferencji na stronie: www.prekursorki.pl/konferencja
źródło: informacja prasowa