Nadchodzące ograniczenia możliwości śledzenia aktywności użytkowników w Internecie będą miały kolosalny wpływ na rynek reklamy cyfrowej. Czy eliminacja ciasteczek 3rd party to tylko zagrożenie dla efektywności inwestycji reklamowych w mediach cyfrowych? Jakie są widoki na wypracowanie alternatywnych rozwiązań docierania do konsumentów? Jak praktycznie przygotować się na zniknięcie 3rd party cookies? M.in. te kwestie rozstrzygać będą prelegenci „Less Cookie, Better data. Data Strategy Day by NextM”, wydarzenia organizowanego przez GroupM oraz jej agencje – Mindshare, MediaCom i Wavemaker.
Już 14 października o perspektywach „cookieless” marketingu opowiedzą specjaliści ze spółek GroupM oraz zewnętrzni eksperci – m.in. Google i Facebook, SoTrender czy Justtag.
Rejestracja na „Less Cookie, Better data. Data Strategy Day by NextM” już trwa, udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Agendę eventu można poznać na https://bynextm.com/.
Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów mogą otrzymać 20 punktów recertyfikacyjnych za udział w „Less Cookie, Better data. Data strategy Day by NextM”.DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ.
MamStartup objął patronatem medialnym konferencję „Less Cookie, Better data. Data Strategy Day by NextM”.