Konkurs KTR to święto kreatywności i twórczej odwagi, w którym doceniamy wyrazistą komunikację, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów. Od 22 lat poszerzamy granice kreatywności. Zapraszamy do naszego grona twórców spoza branży, doceniamy nowe trendy. To przynosi efekty. Trafiają do nas prace coraz ciekawsze, mądre i zaskakujące.
Tegorocznej edycji będzie przewodniczyło 8 osób odpowiedzialnych za kategorie:
- Communication – Michał Sęk, Chief Creative Officer, Saatchi & Saatchi
- Creative Strategy – Barbara Niedziela, Chief Strategy Officer & Board Member, 2012 Agency
- Technology – Mateusz Felsmann, Founder & Member, TWIN.collective
- For Good – Marcin Talarek, Associate Creative Director, Gong
- Design – Mateusz Machalski, Pełnomocnik Rektora ds. Promocji, ASP w Warszawie
- Ilustracja – Ada Zielińska
- Fotografia – Olga Koka Skowrońska, Creative Partner, Wunderkamera
- Audio/Video – Magda Olak, Founder & Producer, TANK
- Entertainment – Tytus Klepacz, Creative Director & Co-Founder, Here Comes The Sun
Razem z przewodniczącymi prace będzie oceniało prawie 100 osobowe jury złożone z wybitnych specjalistek i specjalistów reprezentujących agencje, klientów, domy produkcyjne, designerów, fotografów, ilustratorów oraz twórców działających w obszarze entertainment
Projekty nagrodzone w Konkursie KTR będą uwzględnione w rankingu Marketing Masters by SAR, wyróżniającego najlepsze marketerki i marketerów, którzy przyczyniają się do rozwoju branży.
Więcej o KTR: https://ktr.org.pl/konkurs-ktr/