– Od początku budowanie sieci dystrybucji online i offline było dla nas kluczowe. Szczególnie rynek detaliczny stanowił dla nas duże wyzwanie. Sieci drogeryjne najchętniej współpracują z markami znanymi, o silnej pozycji rynkowej. Młodym, niszowym i innowacyjnym markom jak nuev, które wprowadzają nową wartość w pielęgnacji skóry, trudno jest się przebić. Tym bardziej jest to dla nas ogromny sukces – mówi dr Izabela Zawisza, Prezes KF Niccolum Sp.
z o.o., założycielka marki nuev.
Na półkach drogerii znajdą się kosmetyki z dwóch linii:
- metal screen – linia która zapewnia profilaktykę alergii kontaktowych, a szczególnie na metale ciężkie i chroni przed metalami, w skład linii wchodzą trzy rodzaje kremów do pielęgnacji twarzy dostosowane do kondycji skóry, wieku oraz narażenia na kontakt z uczulaczami, a także profilaktyczny balsam do ciała dla wszystkich rodzajów skóry.
- antysmog – w skład linii wchodzi cieszący się szczególnym zainteresowaniem klientów wielofunkcyjny krem ochronny, który nie dopuszcza do skóry szkodliwych pyłów PM 2.5, jonów metali odpowiedzialnych za podrażnienia i alergie. Doskonały do codziennej ochrony i pielęgnacji twarzy, zwłaszcza w warunkach miejskich.
– Nie spoczywamy na laurach, pracujemy nad rozszerzeniem naszej gamy produktów
w Super-Pharmie i wprowadzeniem kolejnego innowacyjnego rozwiązania na rynek. Będzie to kostka do demakijażu, która dzięki naszej unikatowej molekule Chitathione, jak silny i selektywny magnes usunie drobinki metali ciężkich pozostałe z kosmetyków kolorowych użytych do makijażu, przygotuje naszą cerę na nocny spoczynek i do regeneracji. Liczymy również, że rozwinięcie dystrybucji będzie dobrym wstępem do współpracy z kolejnymi drogeriami – mówi dr Izabela Zawisza.