Barbakan, działający na krakowskim rynku od 25 lat jest znaną marką usług taksówkowych. Połączenie tradycji i lokalnej siły Barbakanu z nowoczesnością rozwiązań technologicznych i marketingowych iTaxi, znacząco zmieni rynek usług przewozowych w Krakowie. Mimo licznych planowanych zmian, które nastąpią po integracji systemów, iTaxi zapowiada, że pozostawi widoczną tożsamość Barbakanu, utrzymując markę i oznakowanie pojazdów Barbakan – iTaxi.
– Stale dążymy do jednego celu – uzyskania statusu wiodącego dostawcy usług związanych z podróżowaniem. Bacznie obserwujemy nie tylko rynek w Warszawie, ale też w całej Polsce. W ciągu ostatnich kilku miesięcy zauważyliśmy znaczny wzrost zainteresowania zamawianiem przejazdów poprzez naszą aplikację w Krakowie, więc naturalną konsekwencją było dążenie do zwiększenia liczby dostępnych aut – komentuje Jarosław Grabowski, CEO iTaxi.
Kierowcom Barbakan – iTaxi zostaną udostępnione nowoczesne aplikacje i systemy, ułatwiające obsługę zleceń przewozowych. W ramach integracji, współpracownicy połączonych flot zostaną objęci programem ubezpieczeń AC/OC/NNW oraz ofertą pakietów opieki medycznej, programem multisport i ubezpieczeń zdrowotnych. Kierowcy będą mieć również możliwość wynajmu aut na preferencyjnych warunkach czy nawet zakupu samochodu od naszych partnerów.
Biznesowy profil iTaxi, w połączeniu z przeważającą liczbą pasażerów indywidualnych Barbakanu, wykorzysta potencjał obu grup. Klienci będą cieszyć się większą dostępnością pojazdów, a kierowcy zwiększoną liczbą zleceń.
Połączona flota, licząca blisko 500 pojazdów, stanie się jedną z największych na małopolskim rynku taxi. Od teraz wyposażona będzie we wszystkie nowoczesne rozwiązania tj. funkcjonalną aplikację iTaxi dla pasażerów czy wielofunkcyjny panel dla klientów biznesowych. Oprócz płatności gotówką, pasażerowie będą mogli od teraz korzystać z kart płatniczych, Google Pay, Apple Pay, Blik, voucherów i kodów promocyjnych. Regionalne biuro Barbakan – iTaxi wzmocni zespół blisko 20 pracowników centrali Radio Taxi Barbakan, co pozwoli w pełni wykorzystać regionalny potencjał iTaxi oraz umożliwi lepsze zarządzanie flotą i usługami iTaxi w całym makroregionie.
Firma działa zarówno na rynku B2C i B2B. Działania prowadzone w ciągu ostatniego roku pozwoliły iTaxi znaleźć się w czołówce najbardziej obiecujących startupów wyróżnionych w konkursie Tech5. Rok do roku liczba zamówień w ogóle wzrosła o blisko 70%, z czego w Warszawie dwukrotnie, a liczba klientów biznesowych r/r wzrosła o 40%.