Alexi Robichaux, założyciel healthtechu napisał na stronie internetowej firmy, że BetterUp docenia sposób, w jaki inspiruje i działa książę Harry. Zwrócił uwagę, że książę Sussex od dawna wspiera inicjatywy związane ze zdrowiem psychicznym: założył Invictus Games (eventy dla kontuzjowanych lub chorych żołnierzy) oraz uruchomił Sentebale, organizację, która wspiera zdrowie psychiczne i dobre samopoczucie młodych ludzi dotkniętych wirusem HIV w Lesotho i Botswanie.
W ramach obowiązków chief impact officera, nowy członek załogi będzie pomagał w zwiększaniu świadomości potrzeby poprawy opieki w zakresie zdrowia psychicznego, pracy nad strategią produktu, poszerzaniem globalnej społeczności liderów, trenerów i klientów BetterUp, oraz zajmie się doradztwem w zakresie współpracy charytatywnej.
Książę Harry, komentując dołączenie do zespołu, wspomniał o swoim 10-letnim doświadczeniu w służbie wojskowej, podkreślając, że właśnie tam nauczył się, jak ważne jest zdrowie psychiczne.
– Jestem głęboko przekonany, że skupienie się na naszej sprawności umysłowej i nadanie jej priorytetu odblokowuje potencjał i możliwości, o których nigdy nie wiedzieliśmy, że są w nas. Jak mawiają Royal Marine Commandos: „To stan umysłu”. Wszyscy mamy to w sobie – powiedział książę w komunikacie prasowym, który pojawił się na stronie BetterUp.
Celebryci angażujący się w startupy
Osoby znane z pierwszych stron gazet, coraz częściej angażują się w działalność startupową. We wrześniu ubiegłego roku aktor Will Smith, znany z takich filmów jak „Dzień Niepodległości”, czy „Jestem legendą”, zainwestował w niewielkiego japońskiego game developera – Playco. Startup pozyskał łącznie 100 mld dolarów i stał się jednorożcem. Smith jest również współzałożycielem funduszu Dreamers VC, który wyszukuje innowacje technologiczne.
Także wielu znanych Polaków wspiera początkujące firmy. Niedawno jeden z najmłodszych polskich milionerów, Robert Gryn, sprzedał stworzony przez siebie Codewise i oznajmił, że będzie inwestował w startupy pozytywnego wpływu.
Najświeższą informacją o współpracy celebryty ze startupem, jest dołączenie aktorki, Weroniki Rosati do spółki Lajuu, która produkuje wegańskie kosmetyki. Wejściu produktów na rynek towarzyszyć będzie kampania crowdfundingowa, która w kwietniu br. wystartuje na platformie Beesfund.com. Nowy firma chce pozyskać blisko 1 milion złotych na rozwój swojego biznesu oraz podbicie rynku nie tylko polskiego, ale i amerykańskiego.