Landingi pozyskały inwestora z USA. Firma ma w planach rozwój autorskiego rozwiązania opartego o Machine Learning

Dodane: 26.11.2021

Informacja prasowa

Udostępnij:

Landingi, jedna z firm tworząca landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji, pozyskała nowego, amerykańskiego inwestora – FounderPartners. Dodatkowe środki zostaną przeznaczone na dalszy rozwój działalności spółki, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych. Firma Landingi ma także w planach rozbudowę PageInsider – autorskiego rozwiązania opartego o Machine Learning, które pomaga w optymalizacji konwersji na stronach docelowych.
PageInsider to narzędzie, które podpowiada, jak budować landing page, aby przyciągał więcej klientów. Obecnie głównym zadaniem tego rozwiązania jest analiza przejrzystości stron, a także wskazanie obszarów, które mają największą szansę na zwrócenie uwagi odwiedzających. Analiza tych danych pozwala na optymalizację rozmieszczenia elementów na stronie w taki sposób, aby te najważniejsze znajdowały się w miejscach najbardziej przyciągających wzrok.

– PageInsider to tak naprawdę trzy narzędzia w jednym. Pierwsze wskazuje obszary, które najbardziej przyciągają uwagę odwiedzających, drugie skanuje stronę i szacuje, jaki procent czasu użytkownik poświęca na oglądanie umieszczonych na niej elementów, natomiast trzecie ocenia przejrzystość i określa, czy strona jest czytelna dla użytkowników – mówi Błażej Abel, założyciel i CEO Landingi. – Cieszymy się, że nasi inwestorzy dostrzegają potencjał tego narzędzia i wspierają jego dalszy rozwój – dodaje Błażej Abel.

Wzmocnienie pozycji w USA

Landingi mają także w planach rozszerzenie działalności na arenie międzynarodowej. Dzięki funduszom pozyskanym od FounderPartners firma będzie rozwijać się m.in. w Stanach Zjednoczonych. W Teksasie powstała już spółka Landingi Inc.

– Firma Landingi oferuje świetne, sprawdzone rozwiązania i narzędzia z zakresu marketingu cyfrowego. Posiada też utalentowany zespół specjalistów, którzy odpowiadają za tworzenie produktów i usług, a także za marketing i obsługę klienta na stale rosnącym globalnym rynku. Rozwój działalności w Stanach Zjednoczonych pomoże firmie w nawiązywaniu strategicznych partnerstw oraz w lepszym dostosowaniu oferty do potrzeb amerykańskich klientów – mówi Ted West, partner w FounderPartners i członek rady nadzorczej Landingi Inc.

– Równolegle z inwestycjami w innowacyjne rozwiązania, chcemy rozwijać nasz biznes na zagranicznych rynkach. W ten sposób wzmocnimy pozycję Landingi jako jednego z liderów w zakresie tworzenia landing pages – podkreśla Błażej Abel. – Bardzo cieszymy się, że do naszej amerykańskiej spółki dołączył Ted West. Jego wiedza i doświadczenie pomogą nam w realizacji celów biznesowych Landingi, nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale także na arenie międzynarodowej – dodaje Błażej Abel.

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem