Łatwiejsze zwroty
Zgodnie z raportem „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2025”, opracowanym już po raz dziesiąty przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, aż 93% internautów w ciągu ostatnich 6 miesięcy robiło zakupy online, a 100% badanych przynajmniej raz skorzystało z oferty e-zakupów. Wraz z rosnącą popularnością e-commerce, zwiększa się także liczba zwrotów, które stały się jednym z kluczowych elementów doświadczenia zakupowego, jak czytamy w komunikacie na blogu firmy.
Zwroty online od Furgonetka.pl ma odpowiadać na frustracje klientów, którzy zwracając produkt, muszą przejść szereg kroków. To usługa dostępna dla wszystkich kupujących, niezależnie od tego, czy są zarejestrowani na platformie Furgonetki. Proces nadania zwrotu z Furgonetką ma być „szybki, prosty i dostępny dla każdego”.
Umożliwia on szybkie i wygodne odesłanie nietrafionych produktów do ponad 50 000 sklepów internetowych – wystarczy podać nazwę sklepu lub jego adres URL.
Jak działa nowy system?
Po podaniu adresu internetowego lub nazwy sklepu, platforma Furgonetka.pl:
- Automatycznie wyszukuje i podstawia adres zwrotny w formularzu nadania.
- Przygotowuje uniwersalny protokół zwrotu, który następnie wysyła na adres e-mail sklepu.
- Umożliwia zamówienie przesyłki zwrotnej, dając jednocześnie możliwość wyboru preferowanej metody nadania.
- Pozwala klientowi zdecydować, czy chce nadać paczkę bez etykiety, czy woli ją samodzielnie wydrukować.
Firma podkreśla, że dzięki tej usłudze cały proces zwrotu odbywa się w jednym miejscu, bezpośrednio ze strony platformy, co ma zająć „dosłownie chwilę”.