Grupa LeadsMansion powstała w 2012 r. jako platforma do obrotu leadami, głównie finansowymi. Za jej pośrednictwem wydawcy, tj. podmioty generujące ruch w sieci (blogerzy, właściciele baz e-mailowych i stron www), po zarejestrowaniu się jako zweryfikowani dostawcy uzyskali możliwość sprzedaży leadów do banków, firm ubezpieczeniowych czy pożyczkowych.
Firma poinformowała właśnie, żeprowadzi prace nad nową platformą afiliacyjną o nazwie “Leadorium”. Będzie to narzędzie do wymiany doświadczeń z zakresu afiliacji, czyli wzajemnego marketingu spółek. Platforma jest odpowiedzią na poważne problemy, tj. bezpieczeństwo, zasięg treści czy przejrzystość rozliczeń.
Platforma blockchain
Projekt wykorzystuje rozwiązanie, które są oferowane przez zdecentralizowane bazy danych. Przedsięwzięcie będzie oparte na smart-kontraktach i blockchainie Etherum. Pomoże to sprawniej i bezpieczniej rozliczać wydawców reklamy z ich reklamodawcami. Zapobiegnie to manipulowaniu statystyk przez podmioty afiliacyjne.
Oznacza to, że strony internetowe nie będą mogły już nieuczciwe podnosić ilości wyświetleń. Współpraca na rynku ma stać się bardziej uczciwa.
Ze względu na fintechowy profil działalności grupa zakłada, że testy rozpocznie w sektorze finansowym, ale docelowo “Leadorium” ma być dostępne dla wszystkich branż. Więcej informacji dotyczących projektu możemy spodziewać się w czwartym kwartale 2019 roku.
źródło: www.pzip.pl