Małaczyński zapowiedział również, że firma planuje między trzecim, a czwartym kwartałem 2020 roku zadebiutować na bocznym rynku New Connect warszawskiej giełdy.
Publiczna emisja obligacji Legimi
Przypomnijmy, że w lipcu tego roku Legimi zaoferował dwuletnie obligacje, z rocznym oprocentowaniem na poziomie 6,75 proc.. Spółka planowała wtedy pozyskać 2,5 mln złotych, które chciała przeznaczyć na rozwój i promocję Legimi na rynku niemieckim oraz refinansowanie zadłużenia.
– Postanowiliśmy zaoferować obligatariuszom dwuletnie obligacje z kuponem wynoszącym 6,75%. Uważamy, że w świetle rekordowo niskich stóp procentowych, nasza oferta jest bardzo atrakcyjna dla inwestorów. Naszym celem jest pozyskanie 2,5 mln zł. Zebrane środki zamierzamy przeznaczyć m. in. na intensyfikację działań marketingowych na rynku niemieckim, który jest jednym z największych w Europie oraz refinansowanie zadłużenia – mówił wtedy Małaczyński.
Ostatecznie firma wydała ponad 2 tys. obligacji, których łączna wartość emisyjna wyniosła 2,123 mln zł.