Like It Box na Social Media Standard 2012

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Uczestnicy tegorocznej konferencji Social Media Standard 2012 sprawdzali jak działa Like It Box. Dzięki usłudze można było zarejestrować się na swoim profilu na Facebooku i oddawać głosy w badaniu dotyczącym popularności social mediów.

Uczestnicy tegorocznej konferencji Social Media Standard 2012 sprawdzali jak działa Like It Box. Dzięki usłudze można było zarejestrować się na swoim profilu na Facebooku i oddawać głosy w badaniu dotyczącym popularności social mediów. Projekt Like It Box powstał dzięki współpracy firm DynaSoft i Looksoft.

Goście Social Media Standard 2012 przy rejestracji otrzymywali specjalne opaski RFID, za pomocą których logowali się w serwisie społecznościowym. Informacja, że uczestniczą w konferencji, automatycznie pojawiała się na ich „wallu”.

Ponadto użytkownicy mogli wziąć udział w badaniu i wyrazić swoją opinię na temat sposobów wykorzystania mediów społecznościowych przez firmy. Aby odpowiedzieć na pytanie wystarczyło zgodnie ze swoim poglądem dotknąć opaską odpowiedni czytnik Like It Box. Wyniki prezentowane były online, natychmiast po oddaniu głosu przez zarejestrowanego w systemie uczestnika.

Dzięki wykorzystaniu Like It Box podczas konferencji Social Media Standard 2012 pokazaliśmy, że nasz projekt nie tylko służy do lajkowania, ale daje dużo innych możliwości. W tym przypadku umożliwił anonimowy udział w badaniu. Rezultaty głosowania były rejestrowane przez Like It Box w czasie rzeczywistym i cały czas odzwierciedlały aktualną opinię użytkowników. – powiedział Michał Borychowski z Likeitbox.pl.

Tegoroczna konferencja Social Media Standard 2012 poświęcona była praktycznemu wykorzystaniu serwisów społecznościowych w biznesie. W spotkaniu uczestniczyli przedstawiciele firm, marketerzy, pracownicy działów komunikacji i reprezentanci agencji specjalizujących się w tematyce mediów społecznościowych. Wydarzenie było okazją do wymiany poglądów i nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych.

źródło: informacja prasowa