Linkolo.pl – nowy system wymiany linków

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Skuteczne pozycjonowanie to dziś podstawa każdej skutecznej kampanii reklamowej. Nie dziwi zatem, że chętnych do podziału rosnącego rynku również przybywa. Najnowszym graczem jest Seo Power Sp. z o.o. oferująca system linkolo.pl umożliwiający umieszczanie linków bezpośrednio w treściach serwisów.

Skuteczne pozycjonowanie to dziś podstawa każdej skutecznej kampanii reklamowej. Nie dziwi zatem, że chętnych do podziału rosnącego rynku również przybywa. Najnowszym graczem jest Seo Power Sp. z o.o. oferująca system linkolo.pl umożliwiający umieszczanie linków bezpośrednio w treściach serwisów.


Do tej pory standardem w systemie wymiany linków, było umieszczanie fraz na stronach wydawcy jedynie w stopce czy w sekcji menu. Takie rozwiązanie wyglądało ze strony użytkownika nienaturalnie. Dodatkowo zwiększało również prawdopodobieństwo linkowania serwisów o bardzo słabej, lub wręcz zerowej jakości merytorycznej. Podstawowym wyróżnikiem systemu Linkolo jest pójście o krok dalej i umożliwienie umieszczania linków bezpośrednio w istniejących już tekstach. Pozycjonerzy znając treści merytoryczne poszczególnych portali oraz ich cenniki, sami mogą wybrać najkorzystniejsze dla siebie rozwiązanie. Świadomość tego wymusza również na wydawcach odpowiednie wartościowanie swoich witryn, tak by spotkały się one z zainteresowaniem kupujących. Nowy system ma zatem szansę znacznie zmienić podejście do całego zagadnienia linkowania.

Dla wydawców taki sposób umieszczenia linków nie wpływa na ogólny wizerunek serwisu, bo linki nie są sztucznie doklejone i wyglądają bardzo naturalnie, natomiast pozycjonerzy otrzymują narzędzie o wiele skuteczniejsze niż typowe linki z SWL. Przede wszystkim aby opublikować link na stronie, szukana fraza musi na niej wystąpić, czego nie ma w innych typowych rozwiązaniach stosowanych w SWL-ach – tłumaczy swój pomysł na biznes Artur Pleskot Prezes Zarządu SEO Power sp. z o.o.

Transakcje w linkolo.pl przeprowadzane są w formie przedpłat na konto. Gotówka wymieniana jest na punkty, którymi dysponuje w dowolny sposób pozycjoner. Wystarczy, kwota 10 zł, i można rozpocząć kampanią promocyjną swoich serwisów w sieci. Dzięki temu, że wszystkie operacje rozliczane są codziennie w sposób automatyczny, wydawcy na bieżąco mogą śledzić, ile zarobili na danym serwisie i na bieżąco zmieniać decyzje dotyczące jego wyceny.

To bardzo dobra wiadomość głównie dla wydawców popularnych serwisów, którzy dzięki linkolo mogą liczyć na znaczny wzrost zysków od reklamodawców. Pozycjonerzy również mogą zacierać ręce, gdyż zyskają większe możliwości działania. Jeżeli pomysł się przyjmie rynek SEO czeka spore trzęsienie ziemi. Niestety Ci, którzy nie zareagują odpowiednio szybko mogą zostać w tyle za konkurencją i patrzeć jak tsunami zalewa ich marzenia o szybkich zyskach.

źródło: informacja prasowa