LiveCall przenosi doświadczenia ze sklepów stacjonarnych do Internetu

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Od niedawna możemy korzystać z LiveCall, narzędzia dla firm umożliwiające im rozmowy głosowe z osobami przebywającymi aktualnie na ich stronie internetowej. Dzięki nowej technologii rozmowa będzie się odbywać przez przeglądarkę internetową bez konieczności posiadania nr telefonu klienta.

fot. flickr.com/photos/waagsociety/

fot. flickr.com/photos/waagsociety/ | CC BY-NC-SA 2.0

„LiveCall chce dać stronom internetowym głos” – mówi Andrzej Morawski, założyciel LiveCall. „Jak często zdarza się, że nie możemy znaleźć jakiejś informacji na stronie interesującego nas produktu? albo nie rozumiemy, który pakiet jest dla nas najlepszy – wtedy potrzebujemy wsparcia doradcy”. Dla firm, które mają kontakt z zaledwie kilkoma procentami osób odwiedzających ich stronę internetową to okazja do poznania pozostałych dziewięćdziesięciu kilku procent potencjalnych klientów i ich oczekiwań. „To ogromna szansa na dostosowanie oferty i rozwój biznesu”- mówi Morawski.

LiveCall został założony przez Andrzeja Morawskiego i Maćka Dulskiego z potrzeby rozwiązania problemu, który sami wcześniej napotkali tworząc serwis LunchTime.pl. „98% osób przeglądających ofertę LunchTime dla firm wychodziło ze strony i nigdy więcej na nią nie wracało” – mówi Maciej Dulski. „Wiedzieliśmy, że gdybyśmy mieli okazję z nimi porozmawiać na pewno udałoby nam się przekonać ich do długotrwałej współpracy”. Szybko okazało się, że problem LunchTime nie był odosobniony i wiele serwisów zgłosiło się z prośbą o udostępnienie nowego narzędzia.

https://youtu.be/KSVTSHQJXNY