LiveChat już dostępny w serwisie PrestaShop

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

liveChat

Udostępnij:

LiveChat Software i PrestaShop, europejski lider oprogramowania open source dla e-commerce, rozpoczęły współpracę. Dzięki niej globalna platforma e-commerce udostępni rozwiązanie LiveChat blisko 40 tysiącom sklepów internetowych, bezpośrednio przez panel administratora.

– Funkcja live chat staje siÄ™ kluczowa dla każdego e-commerce. To narzÄ™dzie, które ma realny wpÅ‚yw na generowanie sprzedaży. DziÄ™ki współpracy z PrestaShop który dziaÅ‚a w modelu platformy open source, moglibyÅ›my stworzyć integracjÄ™, dziÄ™ki której instalacja i korzystanie z LiveChat jest niezwykle proste. Bardzo siÄ™ cieszymy, że nasze rozwiÄ…zanie bÄ™dzie obecne na platformie, która jest niezwykle popularna wÅ›ród maÅ‚ych i Å›rednich firm e-commerce na caÅ‚ym Å›wiecie – powiedziaÅ‚ PaweÅ‚ HaÅ‚as, szef Programu Partnerskiego w LiveChat Software.

PrestaShop rozwija swoją platformę w oparciu o innowacyjne rozwiązania typu Open source i obecnie wspiera ponad 300 tysięcy sklepów internetowych na całym świecie. W I etapie współpracy integracja zostanie udostępniona na platformie na rynkach kluczowych dla LiveChat Software (m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, czy krajach skandynawskich) uzyskując łącznie dostęp do 40 tysięcy sklepów e-commerce korzystających z technologii PrestaShop. W przyszłości współpraca może być rozszerzona o kolejne rynki.

LiveChat Software i PrestaShop, tworząc integrację, skupiły się na prostocie i wygodzie użytkownika. Żeby dodać funkcję live chat do sklepu internetowego, wystarczy teraz dosłownie kilka kliknięć. Użytkownicy PrestaShop będą mogli wybrać dowolny plan abonamentowy z oferty LiveChat Software i korzystać ze wsparcia, które firma oferuje w trybie 24/7/365.