Lubimyczytać.pl namawia znane marki do propagowania czytelnictwa

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Co łączy czytelników książek i fanów marki Škoda? Obie te grupy doskonale wiedzą co dobre. 1 sierpnia rozpoczął się wspólny projekt Škody – lidera sprzedaży nowych samochodów na polskim rynku i lubimyczytać.pl – największego polskiego serwisu czytelniczego.

Co łączy czytelników książek i fanów marki Škoda? Obie te grupy doskonale wiedzą co dobre. 1 sierpnia rozpoczął się wspólny projekt Škody – lidera sprzedaży nowych samochodów na polskim rynku i lubimyczytać.pl – największego polskiego serwisu czytelniczego. „ŠKODA. Czytam, bo wiem co dobre!”, to kolejna odsłona programu rekomendacji „ŠKODA. Wiesz co dobre!”.

W ramach akcji „ŠKODA. Czytam, bo wiem co dobre!” Škoda zaprasza internautów do wspólnego wyłonienia najlepszych książek w sześciu sugestywnych kategoriach tematycznych: Trup w bagażniku, czyli kryminał wszech czasów; Kierunkowskazy, czyli książki, które wyznaczają wartości; Bez hamulców, czyli kontrowersyjne arcydzieło; Na wstecznym biegu, czyli wycieczka w przeszłość; Na tylnym siedzeniu, czyli książka o wielkiej miłości oraz Wehikuł czasu, czyli najlepsza książka fantasy. Książki, które otrzymają największą liczbę głosów zostaną wydane w formie audiobooków i stworzą kolekcję „ŠKODA. Wiesz co dobre!”. Czytelnicza kampania potrwa aż pół roku – w tym czasie co miesiąc w głosowaniu zostanie wyłoniona jedna książka.

Dodatkową atrakcją będzie cykliczny konkurs na najlepszą recenzję, w którym będzie można wygrać wartościowe nagrody. Plebiscyt już dostępny jest na stronie www.lubimyczytac.pl/skodawieszcodobre.

– Rozpoczęcie akcji z lubimyczytać.pl to dla nas wspaniałe uzupełnienie programu rekomendacji „ŠKODA. Wiesz co dobre!”. Nie ulega wątpliwości, że czytanie to domena ludzi, którzy wiedzą co dobre. Z tego powodu czytelnictwo zawsze było w obszarze zainteresowań „ŠKODA. Wiesz co dobre!”. Do niedawna wydawało się, że ma ono charakter bardzo indywidualny – czytamy w domu, w tramwaju, jesteśmy sam na sam z książką. Okazuje się, że czytelnicy tworzą bardzo silne i aktywne społeczności, stanowiące platformę wymiany informacji o książkach z rozbudowanym systemem recenzji i poleceń. W takiej przestrzeni nie mogło zabraknąć „ŠKODA. Wiesz co dobre!– mówi Arkadiusz Miłek, odpowiedzialny w Skoda Polska za program „ŠKODA. Wiesz co dobre!

Kampania „ŠKODA. Czytam, bo wiem co dobre!” potrwa do końca stycznia 2013 roku. Kolekcja audiobooków, która będzie jej zwieńczeniem, trafi do sprzedaży w najlepszych sklepach internetowych. Produkcją i dystrybucją nagrań zajmie się Audioteka.pl. Pierwsze nagranie pojawi się w sklepach już w październiku. Fanów książek do słuchania zachęci z pewnością cena: dzięki sponsoringowi Škody audiobooki będą sprzedawane nawet z 50% rabatem.

źródło: informacja prasowa