Magazyn EGO w czołówce darmowych aplikacji w App Store!

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

EGO – pierwszy męski magazyn wyłącznie na tablety zadebiutował zaledwie 14 dni temu. Już po kilku dniach wdarł się na sam szczyt rankingu aplikacji pobieranych na iPady przez użytkowników z Polski.

EGO – pierwszy męski magazyn wyłącznie na tablety zadebiutował zaledwie 14 dni temu. Już po kilku dniach wdarł się na sam szczyt rankingu aplikacji pobieranych na iPady przez użytkowników z Polski.

EGO funkcjonuje wyłącznie w wersji na tablety. Od startu zbiera pozytywne komentarze od ekspertów, którzy doceniają jednocześnie zawartość treściową jak i jakość aplikacji, którą jest EGO. – Jego szybki marsz na pierwsze miejsce pośród wszystkich tytułów dostępnych w Newsstandzie imponująca liczba sesji i pobrań dowodzi, że użytkownicy iPadów potrzebują interesujących i jednocześnie interaktywnych treści. Magazyn EGO komunikuje się z czytelnikiem wieloma warstwami, płynnym układem zawartości dostosowującej się do orientacji ekranu oraz poprzez multimedia, o których tradycyjna prasa może jedynie pomarzyć – podkreśla Sławomir Szymański, Prezes Yellow Hat i Dyrektor Wydawniczy Działu Digital Publishing.

W premierowym numerze Mateusz Damięcki opowiada o ciężkim życiu gwiazdy i jego największym wyzwaniu, czyli wyprawie żukiem dookoła świata. Natalia Lesz podaje swój przepis na idealnego faceta. Fani motoryzacji obejrzą 10 najdroższych aut świata, poznają nowości i wybiorą się w podróż do Bonneville, czyli w miejsce, gdzie prędkość nie ma granic. A dla czytelników, którzy wolą oglądać niż czytać – magazyn przygotował obszerny blok o gadżetach hi-tech, ekskluzywnych zegarkach, modzie i pielęgnacji.

Tylko w okresie ostatnich 14 dni od startu pierwszy numer magazynu EGO może się pochwalić:

  • artykułami przeczytanymi 38 tys. razy
  • 21 tys. gestów interaktywnych

Wśród reklamodawców, którzy znaleźli się w pierwszym numerze EGO są między innymi marki: Lexus, Tissot i Ford. W zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej Wydawca „iAM” oraz „EGO” współpracuje z AtMedia.

EGO jest kolejnym po iAM tytułem wydanym przez Yellow Hat. Pierwszy magazyn dla kobiet – iAM – miał premierę we wrześniu.

W pierwszym kwartale 2013 roku spółka zamierza wprowadzić na rynek kolejny, trzeci już tytuł dedykowany na tablety. Według szacunków branży, na polskim rynku jest już około 0,5 mln tabletów, a ta liczba na koniec roku może zwiększyć się do 700-900 tys.

Magazyn EGO można pobrać bezpłatnie tutaj: https://itunes.apple.com/us/app/ego-magazyn/id572955166?l=pl&ls=1&mt=8

Strona internetowa magazynu EGO: http://www.egomagazine.pl/.

źródło: informacja prasowa