30 grudnia 2011 roku ukazał się najnowszy, czwarty numer magazynu eKomercyjnie.pl. Partnerem wydania jest platforma iStore.pl. Magazyn można pobrać w formie pliku PDF lub przeczytać online poprzez aplikację issuu.com.
eKomercyjnie.pl to miesięcznik skierowany do właścicieli i pracowników sklepów internetowych, dostawców usług elektronicznych, twórców rozwiązań dla e-handlu oraz do wszystkich osób zainteresowanych branżą e-commerce. Znajdziecie tu informacje o najciekawszych trendach na rynku zakupów online, zestawienie najnowszych funkcjonalności platform sklepowych, a także recenzje książek, które zainspirują każdego e-przedsiębiorcę.
W numerze grudniowym prezentujemy 10 wydarzeń roku 2011, które miały największy wpływ na obraz branży e-commerce w Polsce i na świecie. Trzy obszerne wywiady – z Michałem Stypułkowskim (księgarnia Selkar.pl), Tomaszem Cynarem (platforma iStore.pl) oraz Wiktorem Cegłą (sklep z grami Gram.pl) – przedstawiają trzy różne recepty na to, jak budować silną pozycję na rynku sprzedaży online w naszym kraju.
Oczywiście, nie mogło zabraknąć artykułów poradnikowych. Grzegorz Ostrowski ze sklepu AleDobre.pl dzieli się swoimi pomysłami na to, jak radzić sobie ze świątecznym natłokiem zamówień. Łukasz Plutecki pokazuje, od czego zacząć przy tworzeniu strategii SEO dla sklepu internetowego oraz które zadania warto wykonać samodzielnie, a które przekazać profesjonalnej agencji. Dawid Marut przedstawia zaś interesujące case-studies, dotyczące efektywnej komunikacji z klientami przy pomocy profilu firmowego na Facebooku.
Zapraszamy do lektury – magazyn eKomercyjnie.pl #4 można pobrać tutaj. Dużo praktycznej wiedzy o e-handlu gwarantowane!
źródło: informacja prasowa