Magdalena Kotlarczyk została szefową Google Polska

Dodane:

Kasia Krogulec Kasia Krogulec

Magdalena Kotlarczyk została szefową Google Polska

Udostępnij:

Magdalena Kotlarczyk, dotychczasowa dyrektor sprzedaży Google Polska, od 1 lipca 2021 r. objęła stanowisko szefowej polskiego oddziału Google. Do tej pory funkcję tę tymczasowo sprawował Artur Waliszewski, łącząc ją ze stanowiskiem dyrektora biznesowego Google na cały region Europy Środkowo-Wschodniej.

Wcześniej dyrektor Google Polska była Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, która od lipca 2019 roku jest globalną dyrektorką działu Google for Startups.

Kariera nowej szefowej Google Polska

Magdalena Kotlarczyk jest absolwentką marketingu i zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim oraz podyplomowych studiów z zakresu psychologii zachowań konsumenckich na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła także Executive Program na Singularity University.

Karierę zawodową rozpoczęła w Procter & Gamble, gdzie zajmowała różne stanowiska w biurach firmy w Londynie, Genewie i Warszawie. Odpowiadała m.in. za marketing produktów z segmentu zdrowia i higieny, a następnie kierowała działem digital marketingu w regionie Europy Środkowej.

Pracę w Google rozpoczęła w 2011 r., a od roku 2017 była szefową polskiego działu sprzedaży.

Plany Google na przyszłość

– Ostatni rok znacząco przyspieszył cyfrową rewolucję. W sieci pojawiło się więcej konsumentów, wiele osób po raz pierwszy skorzystało z usług cyfrowych. Dlatego to ogromna szansa dla naszej gospodarki. Wiele polskich firm i marek już podbija nie tylko rynek krajowy, ale i zdobywa klientów na całym świecie, wykorzystując najnowsze rozwiązania, które daje internet. Naszym celem jest, aby takich polskich firm było jak najwięcej, by rosły one jeszcze szybciej i by miały w Google dobrego partnera do rozwoju – powiedziała Magdalena Kotlarczyk.

Dodała, że wykorzystywanie szans, jakie daje światowy, cyfrowy rynek wymaga współdziałania i otwartości na nowe pomysły. Dlatego Google jeszcze silniej będzie stawiać na współpracę z lokalnymi partnerami w Polsce, w tym agencjami i organizacjami branżowymi, jednocześnie kontynuując programy skierowane także do małych i średnich przedsiębiorstw, takie jak Firmy Jutra.