MailPlanner wchodzi na rynek oferując nową jakość usług

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Swoją działalność w branży e-marketingu rozpoczął MailPlanner. Swą oryginalność zawdzięcza hybrydowości, jest to bowiem dom mediowy z domieszką brokera baz specjalizujący się w email marketingu.

Swoją działalność w branży e-marketingu rozpoczął MailPlanner. Swą oryginalność zawdzięcza hybrydowości, jest to bowiem dom mediowy z domieszką brokera baz specjalizujący się w email marketingu. Wyłonił się z firmy FreshMail, ma więc silne merytoryczne i techniczne zaplecze specjalistów od email marketingu.

MailPlanner to firma specjalizująca się w dobieraniu dokładnie stargetowanej bazy odbiorców na potrzeby kampanii email marketingowych poszczególnych Klientów. Zajmuje się także planowaniem czasu oraz sekwencją wysyłki, prowadzi testy dostarczalności i przede wszystkim koordynuje pracę na wielu bazach.

MailPlanner rozpoczyna swoją działalność po dokładnej analizie rynku. Obserwując w Polsce rosnące zainteresowanie email marketingiem do baz zewnętrznych firma FreshMail postanowiła wypełnić niszę i zareagować na potrzeby Klientów. Powstał więc MailPlanner, który ma na celu realizację mailingów do baz subskrybentów, pozyskanych zgodnie z wymaganiami Klientów, tak aby kampanie email marketingowe docierały do dokładnie stargetowanej grupy odbiorców, chcących otrzymywać mailingi. MailPlanner to całościowa obsługa kampanii z dodatkowym merytorycznym supportem FreshMaila – najczęściej nagradzanej za efektywność i kreatywność agencji email marketingowej w Polsce.

Jak twierdzi Magdalena Rudek – manager ds. baz danych MailPlanner – mottem marki jest „Realizowanie skutecznych i efektywnych kampanii o szerokim zasięgu przy jednoczesnym dbaniu o odpowiednią personalizację wysyłek.” Bazy, do których mailingi sprzedaje MailPlanner są także bezpieczne i pozyskane zgodnie ze sztuką czyli zawierające zgody na przetwarzanie danych osobowych i wysyłanie informacji handlowych.

źródło: informacja prasowa