Nie jest jednak do końca przekonany, czy jego strona jest intuicyjna. Nad tym aspektem powinien więc popracować, gdyż jak sam twierdzi, mała intuicyjność to najczęstszy powód utraty klientów – takie wnioski wypływają z raportu stworzonego przez Analyzeo, polski startup zajmujący się analityką internetową.
Rynek e-commerce w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. W ciągu ostatnich 10 lat liczba polskich sklepów internetowych wzrosła z niecałych 3 do ok. 20 tys., a wartość handlu przekroczyła w zeszłym roku 30 mld zł. Wpływ na to ma oczywiście postęp technologiczny oraz coraz większa rola urządzeń mobilnych. Powoli możemy już jednak mówić o nasyceniu, w związku z czym rodzimi e-przedsiębiorcy szukają coraz to nowszych spo- sobów na dotarcie do klienta. Jednym z nich jest dostosowanie strony do jego oczekiwań i przyzwyczajeń, których poznanie możliwe jest dzięki analityce internetowej.
Raport pt. „Analityka internetowa – przyszłość rynku e-commerce” znajdziesz pod tym adresem
Zdjęcie główne artykułu negativespace.co