Mały i średni ecommerce ze wsparciem prawnym

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Dzięki wspólnej inicjatywie, broker usług kurierskich Dwiepaczki.pl, fundusz Speed-Up Group oraz branżowy serwis eKomercyjnie.pl chcą aktywnie pomóc mniejszym e-sklepom w rozwiązaniu problematycznych kwestii związanych z przepisami polskiego prawa dotyczącymi sprzedaży internetowej.

Dzięki wspólnej inicjatywie, broker usług kurierskich Dwiepaczki.pl, fundusz Speed-Up Group oraz branżowy serwis eKomercyjnie.pl chcą aktywnie pomóc mniejszym e-sklepom w rozwiązaniu problematycznych kwestii związanych z przepisami polskiego prawa dotyczącymi sprzedaży internetowej.

Niedawne zamieszanie z pozwami dotyczącymi niedozwolonych klauzul w regulaminach (ponad 2000 firm otrzymało sądowe wezwania w tej sprawie) pokazało wielu sprzedawcom, jak ważne są prawne kwestie w działalności każdego sklepu internetowego. Problematycznych spraw i pytań związanych z polskim prawem w e-handlu jest znacznie więcej, dlatego każde wsparcie małych i średnich przedsiębiorców w tym zakresie jest przez nich bardzo pożądane.

Pomimo tego, że na co dzień zajmujemy się wysyłaniem paczek naszych klientów, chętnie zgodziliśmy wziąć udział w tej akcjimówi Michał Łaska, prezes Droppa sp. z o.o., w ramach której działa serwis Dwiepaczki.pl. – Współpracujemy głównie z mniejszymi i średnimi sklepami internetowymi i w ostatnim czasie zauważyliśmy, jak bardzo potrzebne jest im profesjonalne wsparcie prawne. Wierzę, że taka akcja powinna poprawić jakość polskiego ecommerce, a o to nam wszystkim chodzi – dodaje.

Aby skorzystać z pomocy prawnej, wystarczy przesłać swoje pytanie e-mailem do redaktora naczelnego eKomercyjnie.pl ([email protected]). Ten przekaże je do prawników i po otrzymaniu odpowiedzi będzie publikował konkretne porady na łamach serwisu. Dzięki temu będą dostępne dla całej społeczności e-handlowców. Jest tylko jedno ograniczenie: pytania należy przesłać do 16 września br., dlatego lepiej z tym nie zwlekać.

Dużo problemów natury prawnej powtarza się niemal w każdym sklepie internetowymmówi Krzysztof Bartnik, redaktor naczelny eKomercyjnie.pl. – Rozwiązanie ich lub chociaż dokładniejsze zobrazowanie sytuacji z pewnością pomoże wszystkim mniejszym przedsiębiorcom prowadzącym handel w sieci, którzy nie zawsze mają dostęp do prawnika wyspecjalizowanego w zakresie ecommerce.

Na wszystkie pytania odpowiada Kancelaria prawna Sebastian Wawrzyniak i Wspólnicy Spółka komandytowa, która od września 2010 roku działa w Poznaniu. Z tą kancelarią współpracują już m.in. wspomniany przed chwilą broker DwiePaczki.pl i fundusz Speed-Up Group.

Więcej informacji o tej akcji, a także pierwsze, przykładowe pytania można znaleźć na łamach eKomercyjnie.pl – http://www.ekomercyjnie.pl/masz-pytanie-do-prawnika-na-temat-ecommerce-zadaj-je-teraz/

źródło: informacja prasowa