Manubia precyzyjna jak skalpel

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Manubia, lider systemów monitorujących aukcje internetowe w Polsce, rozbudowuje swoje narzędzie o wyliczanie kosztów ponoszonych przez sprzedawców. Funkcja sumuje koszty wystawienia aukcji, promocji oraz prowizji od sprzedaży pobieranej przez serwis aukcyjny.

Manubia, lider systemów monitorujących aukcje internetowe w Polsce, rozbudowuje swoje narzędzie o wyliczanie kosztów ponoszonych przez sprzedawców. Funkcja sumuje koszty wystawienia aukcji, promocji oraz prowizji od sprzedaży pobieranej przez serwis aukcyjny. Jest to kolejna po „grafach” usługa realnie wspierająca sprzedawców internetowych.

Zgodnie z zapowiedziami twórcy Manubia.pl co dwa tygodnie prezentują kolejne funkcje. Jest to proces przygotowywania systemu na szalony okres handlowy „Back to School” oraz „Boże Narodzenie”. Nowe funkcje pozwolą w pełniejszy sposób analizować dane i uczyć się sprzedaży.

Konrad Latkowski, PR Manubia.plZaprezentowane niedawno ”grafy” oraz dzisiejsza premiera „obliczania kosztów” to wybory z naszej strony nieprzypadkowe. Zależy nam na oferowaniu narzędzi, które pozawalają budować sprzedawcom przewagę konkurencyjną.  Dbamy o to, aby nasz system pokazywał precyzyjne, prawdziwe dane i pomagał wyciągać wnioski przyczyniające się do zwiększenia zysków sprzedawców.

Obliczanie kosztów. Funkcja pozwala obliczyć dla dowolnej aukcji koszty promocji oraz prowizji aukcyjnych. Początkujący sprzedawcy mogą porównać koszty konkurencji i ocenić, czy na przykład lepiej  wystawiać zwykłe aukcje, czy w ramach Sklepów Allegro. Zaawansowani mogą obserwować jakie formy promocji przynoszą najlepsze efekty i optymalizować swoje koszty. Obliczanie kosztów działa obecne tylko dla monitorowania Allegro.pl.

Konrad Latkowski, PR Manubia.plPrezentacja kosztów w dość namacalny sposób pokazuje, że dla początkującego e-sprzedawcy Allegro może być nie tylko szkołą e-handlu, ale także bardzo opłacalnym kanałem sprzedaży.

Grafy. To narzędzie w czytelny sposób prezentuje koszyk danego sprzedawcy. Na grafie prezentowane są produkty i powiązania między nimi. Czy klient przy zakupie komputera zdecydował się także na myszkę u tego samego sprzedawcy? Może zdecydował się na inny zakup? Prezentację działania grafów można zobaczyć pod adresem:

http://www.youtube.com/watch?v=0twSzuAco6g.

Co ważne, grafy działają zarówno dla usługi Manubia jak i ManubiaGlobal, czyli pozwalają porównać dobór produktów przez klientów zarówno w Polsce, jak i innych krajach.

W ostatnich tygodniach pojawiły się także takie funkcje jak:

  • Możliwość wysłania swojego konta w serwisie Manubia na urlop. Dzięki temu sprzedawcy wypoczywający nie muszą płacić za czas, kiedy nie korzystają z serwisu, a jednocześnie nie tracą swoich rabatów, które dochodzą nawet do 30%.
  • Uruchomienie abonamentów ManubiaGlobal, które oferują możliwość monitorowania sprzedaży we wszystkich zagranicznych serwisach aukcyjnych Grupy Allegro.

Zgodnie z zapowiedziami twórców sierpień ma być miesiącem wdrażania usług związanych raportami indywidualnymi – ManubioPro. Jest to zestaw rozwiązań skierowanych do najbardziej wymagających klientów, oczekujących analizy całych kategorii, konkretnych produktów lub setek sprzedawców równocześnie.

źródło: informacja prasowa