Do czytelników trafił właśnie marcowy numer magazynu Proseed. Można w nim przeczytać o głośnym ostatnio iTaxi, jego modelu biznesowym, zapleczu, twórcom (Łukasz Felsztukier) i inwestorom (eo Networks, Łukasz Wejchert). Czytelnicy dowiedzą się jak znaleźć dobrego pracownika w tydzień, którędy wchodzić na niemiecki rynek, kiedy Finowie zniecierpliwieni zerkają na zegarek i jak Brand24 tworzyło produkt, którym chce zawojować Indonezję.
Stereo.pl – ku przestrodze – odsłania kulisy akcji promocyjnej w serwisie zakupów grupowych, która kosztowała sklep wiele punktów z wizerunku. Prawnicy kancelarii Wierzbowski Eversheds poruszają aspekty prawne bonusowego wynagradzania pracowników, szukamy również dobrych sposobów na wyjście z inwestycji.
Co jeszcze znajdziecie w Proseed #20? Felietony Marcina Grodzickiego, Mariusza Wesołowskiego i Michała Śliwińskiego; lektury przedsiębiorcy, narzędzia do pracy zdalnej. Przekonujemy, że inwestor nie kopie rowów, pokazujemy najciekawsze przykłady dobrych ruchów na rynku mobile.
Magazyn jest również dostępny w audioteka.pl. 3 godziny biznesowego słuchowiska za jedyne 9,90 zł. Nie zwlekaj. Kup i słuchaj!
Magazyn Proseed to praktyczne strony zakładania startupu, prowadzenia biznesu, finansowania przedsięwzięć oraz budowania przewagi konkurencyjnej. Dostępny jest za darmo, dla subskrybentów – wystarczy zarejestrować się na stronie www.proseedmag.pl/subskrypcja.
źródło: Proseed