Marka DeeZee wchodzi ze sklepem online na 4 nowe rynki

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Marka DeeZee wchodzi ze sklepem online na 4 nowe rynki

Udostępnij:

DeeZee otwiera swoje dedykowane sklepy online na czterech nowych rynkach zagranicznych: na Węgrzech, w Czechach, Słowacji oraz Rumunii. Dotychczas, poza rodzimym rynkiem, marka DeeZee posiadała sklep online na Ukrainie (deezee.com.ua) i platformę deezee.eu z możliwością dystrybucji na rynki europejskie.

DeeZee kieruje ofertę głównie do młodszych klientek poszukujących najnowszych trendów modowych w przystępnej cenie. W 2019 roku marka wypracowała przychody na poziomie ok. 130 mln zł, co oznacza ponad 100-proc. dynamikę przychodów rok do roku. Równocześnie to jedna z najszybciej rozwijających się marek w ofercie CCC. Obecnie DeeZee posiada łącznie sześć platform e-commerce (Polska, Ukraina, Węgry, Czechy, Słowacja, Rumunia) i jest dostępna także w sklepach CCC (stacjonarnych i online) oraz na eobuwie.pl.

– Dzięki dołączeniu do Grupy CCC mieliśmy okazję skokowo rozszerzyć swoją działalność, a dodatkowo, dzięki wejściu do kanału offline, sprawdzić jak marka DeeZee zostanie odebrana na nowych rynkach. Klientki pokochały DeeZee w Europie, a także na Bliskim Wschodzie, gdzie pojawiła się nawet specjalna kolekcja trafiająca w gusta tamtejszych klientek. Obecne otoczenie rynkowe i trwająca od tygodni pandemia w dużej mierze stały się katalizatorem naszego rozwoju, w tym intensyfikacji ekspansji zagranicznej – mówi Dominika Żak, Prezes Zarządu i założycielka DeeZee.

– W pierwszej kolejności wybraliśmy rynki, które są modowo podobne do polskiego, a także charakteryzują się dużą dynamiką wzrostu kanału e-commerce. Jest to ogromne wyzwanie technologiczne i organizacyjne, ale wierzymy, że jest to słuszny kierunek rozwoju. Chcemy, by przychody ze sprzedaży zagranicznej stanowiły coraz większy udział w naszych wynikach.
W październiku 2019 uruchomiliśmy testowo pierwszy zagraniczny sklep na Ukrainie, który dynamicznie się rozwija – sprzedaż na tym rynku stanowi obecnie już 10% całkowitej sprzedaży spółki, co pokazuje, że potrafimy szybko i z sukcesem zaistnieć na nowym rynku – dodaje Maciej Marchwicki, Członek Zarządu DeeZee odpowiedzialny za ekspansję.

Kolekcja SS jest w większości spójna dla wszystkich nowych rynków. Wyjątkowy design obuwia DeeZee połączony z efektywną strategią marketingową, w tym silną obecnością w social mediach pozwala na rozbudowywanie zaangażowanej międzynarodowej społeczności skupionej wokół marki. Wszystkie kanały społecznościowe DeeZee skupiają niemal 2 mln użytkowników, a samo konto marki na Instragramie ma obecnie ponad pół miliona obserwujących, co czyni je największym obuwniczym profilem modowym w Polsce.

– DeeZee radzi sobie świetnie zarówno w okresie prosperity jak i w szczególnie trudnych obecnych warunkach rynkowych. Szeroka i przemyślana aktywność marki w mediach społecznościowych wpisuje się w nową strategię komunikacyjną CCC, stawiającą na modowość i dotarcie do młodszej grupy klientów poszukujących najnowszych trendów w przystępnej cenie. Przewagi konkurencyjne DeeZee są szczególnie ważne w obliczu obecnych zmian rynkowych i docieraniu do klienta poprzez kanał online – mówi Marcin Czyczerski, Prezes CCC S.A.

Spółka DeeZee istnieje od 2005 r. Przełomowym był dla niej rok 2018, kiedy trafiła do Grupy CCC obejmującej obecnie 75 proc. udziałów w spółce. Dzięki tej współpracy rozwój DeeZee przyśpieszył, marka pojawiła się na rynkach zagranicznych oraz się w sklepach stacjonarnych CCC i na platformie eobuwie.pl.