Masz startup? Poświęcaj mniej czasu na rachunkowość, dzięki nowej usłudze mBanku

Dodane:

Artykuł sponsorowany Artykuł sponsorowany

Udostępnij:

mKsięgowość – tak nazywa się nowa usługa na rynku bankowym będąca połączeniem banku z kompleksowym systemem do księgowości. Dzięki niej możesz używać systemu, ale też skorzystać z pomocy dedykowanej księgowej, która zajmie się rozliczeniami firmowych przychodów i rozchodów.

Finanse pod ręką

To pierwsze spójne połączenie banku z księgowością. Korzystając z mKsięgowości możesz operować transakcjami na wspólnym panelu dwóch usług, jednocześnie zachowując rozdzielczość informacji. Księgowość i bankowość w startupie to przecież dwa elementy większej całości: procesu zapłaty, stąd też pomysł na zebranie ich w jedno miejsce. Głównym celem nowej usługi mBanku jest skrócenie czasu potrzebnego na obsługę spraw finansowych związanych z firmą. Dostępne narzędzie wcześniej było oferowane wyłącznie korporacjom, by teraz mogły z niej korzystać mniejsze przedsiębiorstwa, w tym startupy.

Do powstania nowego produktu mocno przyłożyli się sami klienci oraz partner – SuperKsięgowa. Tych pierwszych poproszono o udzielenie blisko pięćdziesięciu wywiadów i zaproszono do udziału w pogłębionych badaniach focusowych, aby mogli opowiedzieć o swoich uwagach dotyczących prowadzenia konta firmowego i pomysłach na połączenie go z systemem do księgowości. Zespół tworzący startup SuperKsięgowa pomógł w projektowaniu systemu mKsięgowość tak, aby był jak najbardziej przyjazny klientowi końcowemu. Dzięki temu, już dziś możesz skorzystać z wymienionych poniżej funkcji ułatwiających korzystanie z systemu księgowego.

Prosta obsługa

Najważniejsze informacje o przychodach, kosztach, podatkach i stanie konta możesz znaleźć w jednym miejscu, ponieważ wliczane są do bieżącego stanu konta. Używając mKsięgowości zobaczysz też prognozę kwoty podatków, które masz do zapłacenia (w tym te na bieżący miesiąc), będziesz miał też możliwość przejścia do najważniejszych akcji z poziomu pulpitu i przejścia do prognozy płynności finansowej prowadzonej firmy. Za pomocą prostego interfejsu możesz też szybko znaleźć fakturę, której potrzebują, dodać skan nowej, by wartości na niej zawarte zostały automatycznie przeniesione do systemu, czy wysłać online wygenerowane deklaracje podatkowe. A wszystko po to, by zaoszczędzić czas!

Z mKsięgowością będziesz mógł też w niespełna trzydzieści sekund wygenerować fakturę dla klienta, wykonując dwa proste kroki i wysłać ją na wskazany adres. Połączenie konta firmowego z systemem do księgowości pozwoli również łatwo przyjrzeć się liście dłużników, czyli kontrahentom, którzy zalegają z płatnością za Twoje usługi. Z poziomu panelu możesz wysłać im przypomnienie mailem lub SMS-em, co oszczędzi nasz czas, którego nie tracimy na wysyłkę oddzielnych mejli czy dzwonienie do każdego z osobna. Na liście znajdziemy też faktury, których jeszcze nie zdążyliśmy opłacić.

W miarę potrzeb

mKsięgowość jest też swoistą pomocą księgową, która potrafi np. podać propozycje stawek amortyzacji środków trwałych i pojazdów zarejestrowanych na firmę. Dzięki temu łatwiej rozliczyć np. kilometrówkę. W skrócie: odciąży Ciebie od wielu obowiązków związanych z tworzeniem startupu, które możesz przeznaczyć na wiele innych rzeczy. mKsięgowość przypomni o niezapłaconych fakturach i zautomatyzuje proces ich płacenie. Dzięki temu na sprawy związane z rachunkowością będziesz musiał poświęcać minimum czasu. Co chyba najciekawsze: jeśli będziesz miał z czymś problem, możesz szybko z poziomu panelu poprosić o pomoc, za opłatą 75 złotych.

Usługa dostępna jest w trzech pakietach, dla wszystkich firm, także spółek prowadzących uproszczoną księgowość. Pierwszy pakiet, mKsięgowość Start, jest bezpłatny i pozwala na prowadzenie samodzielnej księgowości w serwisie transakcyjnym. Dzięki niemu będziesz miał jeden login i hasło do konta oraz księgowości, bezpłatny program do księgowania i możliwość automatycznego wyliczenia podatków. Usługa ułatwi ci też wysyłanie przelewów dla klientów, bo dane uzupełni automatycznie, zczytując je z faktur od klientów. Drugi pakiet, mKsięgowość Komfort, kosztuje 150 złotych miesięcznie i za jego pomocą możesz obsługiwać swoją księgowość w serwisie transakcyjnym ze wsparciem profesjonalnej księgowej.

Pomocna księgowa

Dodatkowo: masz jeden login i hasło do konta oraz księgowości, obsługę profesjonalnej księgowej i dostęp do dokumentów księgowych przez 24 godziny na dobę. Ten pakiet jeszcze bardziej uprości ci zarządzanie finansami firmy i pozwoli oddelegować kilka zadań innym. Tak jest np. z deklaracje do ZUSu i USu, które zostaną wyliczone, wypełnione i wysłane przez dedykowaną księgową. Przygotuje też przelewy za podatki i faktury do zapłacenia. Ostatni, trzeci pakiet, to mKsięgowość Premium, który kosztuje 300 złotych miesięcznie. W ramach niego, możesz korzystać z księgowości w serwisie aukcyjnym z kompleksową obsługą profesjonalnej księgowej, która w godzinę odpowie na pytania, system przypomni o płatnościach SMSem i wyśle monity do kontrahentów.

System wyśle Ci też informację z prognozą podatkową, więc będziesz wiedział wcześniej, ile podatku będziesz musiał zapłacić. Automatycznie zaksięguje też dokumenty z ostatniej paczki dokumentów, sporządzi i wyśle deklaracje podatkową i zleci zapłatę podatku VAT. Z pakietem mKsięgowość Premium oszczędzisz nawet do ośmiu godzin w miesiącu, które dotychczas poświęcałeś na szukanie danych do przelewu, rozliczanie kontrahentów z płatności za usługi czy obliczniu podaktu. Teraz będziesz mógł jeszcze więcej czasu poświęcić nie na finanse, ale na rozwój swojego startupu!