Koncern McDonald’s ogłosił przejęcie Dynamic Yield – firmy specjalizującej się w rozwiązaniach logiki decyzyjnej. Dzięki nowej inwestycji, marka będzie mogła personalizować swoje menu i dopasowywać je np. do pogody.
McDonald’s stawia na wykorzystanie technologii w swoich restauracjach. Coraz więcej cyfrowych wyświetlaczy w lokalach marki jest tego przykładem. Teraz amerykański koncern będzie mógł bardziej wpływać na decyzje zakupowe swoich klientów, dzięki wykorzystaniu technologii firmy Dynamic Yield, specjalizującej się z rozwiązaniach logiki decyzyjnej.
Nowa inwestycja pozwoli marce dopasowywać elektroniczne wyświetlacze zarówno w lokalach, jak i na zewnątrz (Drive-thru) do aktualnej pogody, pory dnia, panujących trendów w restauracji czy menu. Co więcej, dzięki technologii firmy Dynamic Yield klienci zamawiający dania na cyfrowych ekranach będą otrzymywali sugestie np. co do dodatków, na podstawie ich bieżących zamówień.
Nowa technologia zostanie wdrożona do amerykańskich lokali już w tym roku. Następnie McDonald’s rozszerzy ją na kraje europejskie.
Mimo przejęcia firmy Dynamic Yield przez amerykański koncern, pozostanie ona wciąż samodzielną jednostką. McDonald’s natomiast będzie jedynym właścicielem spółki i będzie sukcesywnie inwestował w jej rozwój.
zdjęcie: depositphotos.com
Czytaj też:
McDonald’s rekrutuje pracowników za pomocą Snapchata. Udostępnił im specjalny filtr