MediaWork uruchamia Portal Rynek-Sztuki.pl

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Z początkiem lipca 2011 roku wystartował projekt poświęcony rynkowi sztuki – Portal Rynek-Sztuki.pl. Celem projektu jest przybliżenie specyfiki polskiego i światowego rynku sztuki oraz przekonanie do tej formy inwestowania kapitału.

Z początkiem lipca 2011 roku wystartował projekt poświęcony rynkowi sztuki – Portal Rynek-Sztuki.pl. Celem projektu jest przybliżenie specyfiki polskiego i światowego rynku sztuki oraz przekonanie do tej formy inwestowania kapitału.


Portal Rynek-Sztuki.pl stawia sobie za cel charakterystykę polskiego i światowego rynku sztuki, podejmuje próbę zidentyfikowania aktualnych trendów i tendencji rynkowych oraz prezentuje całe spektrum twórczości artystycznej.

To dobry czas na inwestowanie w sztukę. W ostatnim czasie dzieła sztuki cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem – nie tylko kolekcjonerów, ale przede wszystkim inwestorów. Udało nam się zaprosić do współpracy galerie i domy aukcyjne z całej Polski – mówi Anna Niemczycka, dyrektor generalna MediaWork Agencji Komunikacji Medialnej, która jest wydawcą serwisu.

Treść portalu została pogrupowana w pięć dużych działów: Aukcje, Inwestowanie w sztukę, Kolekcje, Poradnik Kolekcjonera oraz Sztuka w Polsce. Twórcy serwisu zapowiadają dynamiczny rozwój poprze wzbogacanie go o nowe sekcje, funkcjonalności oraz współpracę z polskimi i zagranicznymi partnerami.

Współczesny rynek sztuki to nie tylko Nowy Jork i Londyn – to także Bliski, Środkowy i Daleki Wschód. Na świecie sztuka jest liczącą się częścią procesu inwestycyjnego a otaczanie się nią na co dzień, inwestowanie w sztukę to styl życia bogacących się, wolnych społeczeństw. Rozwój krajowego rynku sztuki to proces, którego nie da się zatrzymać – dodaje dyrektor generalna MediaWork.

źródło: informacja prasowa