mfind jest w pełni transakcyjną internetową porównywarką ubezpieczeń, która pozwala zaoszczędzić średnio ponad 500 zł na zakupie OC komunikacyjnego, wybrać pakiet medyczny, polisę turystyczną czy nieruchomości. Firma współpracuje już z 24 zakładami ubezpieczeń i lista ta ciągle się rozszerza. mfind jest w portfelu funduszu Internet Ventures z grupy MCI od 2015 r.
Na polskim rynku to jedyna porównywarka, w której klienci korzystają ze wsparcia doradców, zarówno przy wyborze produktu, jak i później, gdy dojdzie do szkody, w procesie likwidacji. Doradcy i eksperci prawni firmy rozwiązują ponad 100 spraw ubezpieczeniowych miesięcznie, pomagając klientom w sformułowaniu pism do ubezpieczycieli czy podpowiadając, jakie kroki podjąć w procedurze odwoławczej. Za swoje niestandardowe i kompleksowe podejście zdobywa nagrody, w 2016 r. – Ekomersa za obsługę klientów w social mediach.
Rynek ubezpieczeń online jest w Polsce na wczesnym etapie rozwoju – porównywarki to około 1% sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. W Wielkiej Brytanii czy na Węgrzech to ponad 60%.
– To świetna wiadomość, potwierdzenie słuszności naszej inwestycji z 2015 r. Nie ma lepszej metody weryfikacji przedsięwzięcia niż pozyskanie kolejnych inwestorów. mfind jest w fazie bardzo dynamicznego rozwoju, zwiększając skalę niemal 300% rok do rok – mówi Tomasz Danis, partner w MCI Capital, zarządzający funduszem Internet Ventures.
– Cieszymy siÄ™, że możemy doÅ‚Ä…czyć do grona inwestorów w mfind. To spółka o ugruntowanej już pozycji finansowej, dziaÅ‚ajÄ…ca w perspektywicznym segmencie innowacji finansowych (fintech, insurtech). Chcemy wnieść do spółki dodatkowe kompetencje w obszarze komunikacji i marketingu, które przeÅ‚ożą siÄ™ na dalszy wzrost sprzedaży – mówi Ewa BaÅ‚dyga, wiceprezes Martis Consulting, która wejdzie w skÅ‚ad rady nadzorczej mfind.
– Chcemy wychodzić do klientów tam, gdzie szukają pomocy, wiedzy na temat ubezpieczeń. Prowadzimy największy w Polsce serwis contentowy o ubezpieczeniach, dając ludziom wiedzę niezbędną, by dobrze wybrać produkty ubezpieczeniowe. Z naszych wskazówek korzysta 300 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie. Będziemy rozwijać serwis doradczy oraz nowoczesne kanały komunikacji, stawiającm.in, na social media – dodaje Bartłomiej Roszkowski, CEO mfind.
Ze względu na profil i status prawny funduszu Internet Ventures, nie jest podawana wartość ani szczegóły transakcji.