Michał Brański został prezesem Audioteki Group

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Michał Brański został prezesem Audioteki Group

Udostępnij:

Z początkiem lutego 2024 r. stanowisko prezesa spółki Audioteka Group obejmie Michał Brański, Chief Strategy Officer Wirtualnej Polski Holding, właściciela Audioteki. Od marca do zespołu zarządzającego spółki dołączą Edyta Sidwa w roli VP of Operations i Jagna Wiszniewska, jako VP of Content.

Audioteka Group jest spółką, która skupia usługi subskrypcyjne należące do WP, działające pod markami: Audioteka, Pilot WP oraz Open FM. W każdym miesiącu z tych usług aktywnie korzysta kilkaset tysięcy zarejestrowanych użytkowników, a w bibliotece Audioteki dostępnych jest ponad 30 tysięcy audiobooków. Spółka działa nie tylko w Polsce, ale również w Niemczech, Litwie i Czechach. 

– Audioteka jest liderem rynku i silną marką, którą sukcesywnie wzmacniamy. Będziemy kontynuować realizację superprodukcji, które są jej wyróżnikiem, jednocześnie zainwestujemy w innowacyjne formaty audio. W obszarze wideo i streamingu chcemy postawić na rozwój smart tv, najszybciej dzisiaj rosnącego kanału digital oraz większą liczbę produkcji własnych i partnerstw z dostawcami treści VOD – zarówno posiadającymi biblioteki filmowe i serialowe, jak i niezależnymi twórcami wyrosłymi w internecie. Mamy też ambicję by synergia audio, wideo i online oznaczała dla naszych użytkowników zupełnie nowe doświadczenia w funkcjonalności i wygodzie korzystania z tych usług – mówi Michał Brański, prezes Audioteka Group oraz Chief Strategy Officer Wirtualnej Polski Holding S.A.

Zmiany w strukturze

Zmiany w strukturze oznaczają, że z Audioteka Group odchodzą Marcin Malicki, dotychczasowy CEO oraz członkowie Zespołu Zarządzającego: Arkadiusz Seidler i Mateusz Melon. Od marca do spółki dołączą: Edyta Sidwa była prezeska eBilet, która obejmie stanowisko VP of Operations i Jagna Wiszniewska, dotychczasowa dyrektorka zarządzająca Telewizji WP, na stanowisko VP of Content. 

Jagna Wiszniewska przez ostatnie 7 lat związana była z Telewizją WP, w ostatnim czasie odpowiadała za strategię programową i biznesową. Wcześniej zdobywała doświadczenie w Edipresse Polska, AtMedia, Telewizji Puls, Agorze i Grupie Polsat. Jest członkinią Związku Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych MOC TV. Ukończyła Wyższą Szkołę Zarządzania i Prawa w Warszawie na kierunku zarządzanie.  

Edyta Sidwa z branżą internetową związana jest od 17 lat. W latach 2010-2015 swoje doświadczenie zdobywała w Grupie O2, a wcześniej w Agorze. Od 2015 roku pełniła funkcję dyrektorki obszaru rozrywka w Grupie Wirtualna Polska i odpowiadała za opracowanie i realizację strategii rozwoju serwisów internetowych. Doświadczenie e-commerce zdobywała w Allegro, gdzie od 2018 roku odpowiadała za zaangażowanie klienta i kampanie sprzedażowe. Rok później została szefową integracji z eBilet, a następnie została powołana do zarządu spółki. W latach 2021-2023 pełniła funkcję CEO eBilet – lidera sprzedaży biletów na wydarzenia live. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Collegium Civitas. 

 

Wirtualna Polska inwestuje w Wirtualne Media

WP zmienia strukturÄ™ zarzÄ…du i wzmacnia rolÄ™ technologii