Na zdjęciu: Michał Sadowski, CEO Brand24 | fot. kadr YouTube
– Wiem o co chodzi, nie chcesz schrzanić pierwszego wrażenia. Ale pamiętaj: gotowe jest lepsze niż perfekcyjne – mówi Michał Sadowski, dyrektor generalny wrocławskiej spółki Brand24, która na początku tego roku zadebiutowała na GPW. Radzi, by w nieskończoność nie dopieszczać, nie chuchać i nie poprawiać produktu, ale zamiast tego wyjść z nim czym prędzej do klientów. Dlaczego według Michała Sadowskiego jest to tak istotne?
Chodzi przede wszystkim o to, żeby skonfrontować swoją koncepcję produktu lub usługi z rzeczywistymi oczekiwaniami i potrzebami klientów. Po czym poznasz, że wyszedłeś za późno na rynek ze swoim rozwiązaniem? CEO Brand24 cytuje założyciela sieci LinkedIn, według którego, jeśli nie jesteś zażenowany pierwszą wersją swojego produktu, to znaczy, że uruchomiłeś go za późno.
Jakie jeszcze błędy możesz popełnić na początku budowania biznesu? Nie przeczytasz o nich, ale może posłuchać klikając na ikonę „play” poniższego wideo, do czego gorąco Cię zachęcamy.