Microsoft chce konkurować z Facebookiem

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Mnóstwo spekulacji na forach internetowych i jedno oświadczenie odpowiedzialnego za całą sprawę Microsoftu – tak dziś wygląda sytuacja nowego serwisu społecznościowego właściciela Binga.

Mnóstwo spekulacji na forach internetowych i jedno oświadczenie odpowiedzialnego za całą sprawę Microsoftu – tak dziś wygląda sytuacja nowego serwisu społecznościowego właściciela Binga. Testowa wersja projektu przeciekła do sieci „przypadkiem”.


Tulalip, bo taką nazwę nosi sensacyjny produkt Microsoftu, ma być kolejną próbą uruchomienia konkurencji dla Facebooka. Jest tu jednak pewna innowacja. Jak można się domyślić, Microsoft stworzył coś na wzór wyszukiwarki internetowej (Bing) połączonej z portalem społecznościowym. Co ciekawe strona zawiera również widgety dwóch potentatów w branży social media : Facebooka i Twittera.

Zanim projekt został zdjęty z sieci przez zarządce domeny Socl.com (którym jest Microsoft), na stronie głównej widniał opis projektu, a brzmiała on:
„Z Tulipap możesz znaleźć to, czego szukasz i dzielić się swoją wiedzą łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej”.

Zazwyczaj projekty grupy Microsoft Research nie wychodzą na światło dzienne w ten sposób.Tym bardziej dziwi ten „przypadkowy” wyciek.

źródło: winrumors.com , thenextweb.com