Między 19 a 21 czerwca odbędą się Wirtualne Targi Rozrywki

miedzy 19 a 21 czerwca odbeda sie wirtualne targi rozrywki
Udostępnij:
Inicjatywa wspiera kulturę i artystów. Rozumiejąc skomplikowaną sytuację finansową wielu artystów, organizatorzy storzyli dla nich możliwość bezpłatnego uczestnictwa w targach (możliwość założenia bezpłatnego profilu Artysty). Rozwiązanie takie pozwoli im na zdobycie zleceń na 3. i 4. kwartał roku.

Mam Startup objął patronat medialny nad tym wydarzeniem

Głównym celem wydarzenia jest umożliwienie rozwoju przedsiębiorcom, a także stworzenie przyjaznego środowiska do skutecznego networkingu dla całej branży eventowej oraz marketingowej, artystów, a także dostawców narzędzi internetowych.

To pierwsze tego typu wydarzenie w historii. W pełni funkcjonalna forma targów branżowych jeszcze nigdy nie pojawiła się w wersji wirtualnej. Platforma została wyposażona w innowacyjne narzędzia umożliwiające komunikację na żywo. Wydarzenie dostosowane jest do obecnej sytuacji panującej na rynku i stanowi niewątpliwą możliwość dla przedsiębiorców związanych z branżą, a także artystów, którzy pragną kontynuować swoją działalność.

Uczestnictwo w targach jako odwiedzający udostępnione zostało bezpłatnie, dzięki temu wystawcy branżowi będą mogli dotrzeć do nieograniczonej liczby odbiorców.

Dodatkowo, platforma Wirtualnych Targów Rozrywki wyposażona jest w strefę przeznaczoną specjalnie dla ofert pracy. Pozwoli to znaleźć pracę osobom które ją straciły, a także umożliwi znalezienie profesjonalnych pracowników firmom, które są w trakcie intensywnego rozwoju.

Podczas targów udostępniona zostanie strefa szkoleniowa oraz panele dyskusyjne. Elementy te pozwolą na dostęp do rozwoju, komunikacji, dyskusji, a także wiedzy eksperckiej przedstawionej przez prelegentów.

– Jesteśmy przekonani, że Wirtualne Targi Rozrywki znacznie wpłyną na aktualną sytuację wielu przedsiębiorców i artystów. Dla wielu z nich będzie to możliwość dalszego funkcjonowania na rynku, poprawy sytuacji finansowej, a także zbudowania kontaktów, które znacznie ułatwią efektywną pracę i umożliwią przygotowanie się na powrót do normalności – komentują organizatorzy wydarzenia.