Startup zamierza przeznaczyć pozyskane od inwestorów środki na rozwój zespołu, zaplecza operacyjno-logistycznego oraz działania pozwalające na dotarcie do jak największego grona klientów.
– Przy zwiększeniu skali działalności projektujemy nasze działania tak, aby móc utrzymać wysoką jakość. Jesteśmy obecnie w niezwykle ważnym dla nas momencie, dlatego tym bardziej cieszą mnie pozyskane na rozwój środki od inwestorów. Są one nie tylko paliwem do szybkiego wzrostu, ale idą za nimi także zaangażowanie i doradztwo ze strony inwestorów – podsumowuje Damian Kopecki, założyciel Mięsnej Paczki.
Ekologiczne mięso
Założenia Mięsnej Paczki są proste. Startup chce dostarczać na stoły prawdziwie ekologiczne mięso z certyfikowanych polskich hodowli. I to przyciągnęło na jego pokład inwestorów.
– W ramach Grupy Żabka rozwijamy i wdrażamy wiele nowatorskich projektów, które mają ułatwiać życie konsumentom i odpowiadać na ich zmieniające się potrzeby takie jak m.in. wygoda, zdrowy tryb życia, personalizacja. Częścią tej strategii jest wsparcie innowacyjnych firm w początkowej fazie rozwoju, zwłaszcza jeśli stoją za nimi doświadczeni menadżerowie z pasją i misją zbieżną z naszymi celami biznesowymi. Chcemy stymulować rozwój produktów, usług i modeli biznesowych, które podążają za najnowszymi trendami konsumenckimi i technologicznymi oraz tworzą nową jakość w handlu. Mięsna Paczka i jej założyciele idealnie wpisują się w tę definicję – mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu i dyrektor zarządzający Żabka Future.