Mięsna Paczka pozyskała ponad 4 mln zł. Wśród inwestorów Grupa Żabka

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Mięsna Paczka pozyskała ponad 4 mln zł. Wśród inwestorów Grupa Żabka

Udostępnij:

Mięsna Paczka pozyskała 4,15 mln zł finansowania w ramach rundy seed. Wśród inwestorów znalazła się Grupa Żabka oraz dwa fundusze kapitałowe LT Capital i CofounderZone wraz z aniołami biznesu. Startup przeznaczy pozyskane środa na rozwój biznesu na polskim rynku.
Startup zamierza przeznaczyć pozyskane od inwestorów środki na rozwój zespołu, zaplecza operacyjno-logistycznego oraz działania pozwalające na dotarcie do jak największego grona klientów.

– Przy zwiększeniu skali działalności projektujemy nasze działania tak, aby móc utrzymać wysoką jakość. Jesteśmy obecnie w niezwykle ważnym dla nas momencie, dlatego tym bardziej cieszą mnie pozyskane na rozwój środki od inwestorów. Są one nie tylko paliwem do szybkiego wzrostu, ale idą za nimi także zaangażowanie i doradztwo ze strony inwestorów – podsumowuje Damian Kopecki, założyciel Mięsnej Paczki.

Ekologiczne mięso

Założenia Mięsnej Paczki są proste. Startup chce dostarczać na stoły prawdziwie ekologiczne mięso z certyfikowanych polskich hodowli. I to przyciągnęło na jego pokład inwestorów.

– W ramach Grupy Żabka rozwijamy i wdrażamy wiele nowatorskich projektów, które mają ułatwiać życie konsumentom i odpowiadać na ich zmieniające się potrzeby takie jak m.in. wygoda, zdrowy tryb życia, personalizacja. Częścią tej strategii jest wsparcie innowacyjnych firm w początkowej fazie rozwoju, zwłaszcza jeśli stoją za nimi doświadczeni menadżerowie z pasją i misją zbieżną z naszymi celami biznesowymi. Chcemy stymulować rozwój produktów, usług i modeli biznesowych, które podążają za najnowszymi trendami konsumenckimi i technologicznymi oraz tworzą nową jakość w handlu. Mięsna Paczka i jej założyciele idealnie wpisują się w tę definicję – mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu i dyrektor zarządzający Żabka Future.

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem