Milestone accomplished

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Są wydarzenia w życiu firmy, które nazywam kamieniami milowymi. Pozwalają wrzucić drugi bieg, albo wymuszają zaciągnięcie ręcznego. W Mam Startup mamy dziś zdecydowanie to pierwsze święto.

Są wydarzenia w życiu firmy, które nazywam kamieniami milowymi. Pozwalają wrzucić drugi bieg, albo wymuszają zaciągnięcie ręcznego. W Mam Startup mamy dziś zdecydowanie to pierwsze święto.

Partnerem serwisu został T-Mobile. Firmy nie muszę przedstawiać, pewnie część z nas ma w kieszeni urządzenie opatrzone logo tej marki. Kontekst w jakim znaleźliśmy wspólne zainteresowania to innowacje, szczególnie mobilne. T-Mobile to wbrew pozorom nie tylko oferta z reklam TV i billboardów. Częścią firmy jest departament zajmujący się nowymi trendami w technologii, na bieżąco analizujący rynek urządzeń i (a jakże!) internetowych startupów. Stąd już w linii prostej nasza dziedzina i specjalizacja.

Co to oznacza dla Mam Startup?
Przede wszystkim wzmocnienie działu mobile i utworzenie osobnej sekcji https://mamstartup.pl/t-mobile/ dla publikacji z tego obszaru. Szczególnie ciekawe powinny być materiały dotyczące Open API T-Mobile i możliwości współpracy z globalnym telekomem. Trudno wszak wyobrazić sobie lepszy start aplikacji mobilnej niż preinstalacja na setkach tysięcy sprzedawanych aparatów, prawda?

Nie chcę zdradzać też wszystkich tajemnic, ale plan na najbliższe miesiące wygląda naprawdę imponująco. Będzie szansa wypróbowania swoich sił w przygotowanych zadaniach, wygrania atrakcyjnych nagród, spotkania na żywo. Wszystko w swoim czasie.

Mam też w tym wszystkim osobistą satysfakcję, a w zasadzie dwie. Po raz kolejny upewniam się, że mamy mocny i zgrany zespół w redakcji. Nie ma „nie uda się”, „nie mamy szans”. Głowa nisko i do przodu! Po wielu doświadczeniach z różnymi projektami śmiem twierdzić, że to najważniejsze.
Drugi aspekt dotyczy pytania jakie padało w kontekście rocznicy działalności Mam Startup – „Czy warto było? Przecież to nie startup, nie zarobicie?”. Tak, warto, choćby po to, by niemal na każdym przypadkowym spotkaniu ktoś zwyczajnie podziękował za nasz wysiłek. I oczywiście dla takich newsów jak ten, a co!

Michał Samojlik

Od 2003 roku związany z branżą internetową. Rozpoczynał jako grafik i projektant interfejsów webowych. Następnie założył agencję interaktywną Autentika, którą prowadzi po dziś dzień. Przez ostatnie kilka lat zaangażowany w wiele internetowych startupów: Goldenline, Navigeo, Gover, Jak Elvis, Admatik, Szukajauto, Misspolski.pl, Myguidie.com. Aktualnie pracuje nad Hotprice.pl. Pomysłodawca MamStartup.pl.