Są wydarzenia w życiu firmy, które nazywam kamieniami milowymi. Pozwalają wrzucić drugi bieg, albo wymuszają zaciągnięcie ręcznego. W Mam Startup mamy dziś zdecydowanie to pierwsze święto.
Partnerem serwisu został T-Mobile. Firmy nie muszę przedstawiać, pewnie część z nas ma w kieszeni urządzenie opatrzone logo tej marki. Kontekst w jakim znaleźliśmy wspólne zainteresowania to innowacje, szczególnie mobilne. T-Mobile to wbrew pozorom nie tylko oferta z reklam TV i billboardów. Częścią firmy jest departament zajmujący się nowymi trendami w technologii, na bieżąco analizujący rynek urządzeń i (a jakże!) internetowych startupów. Stąd już w linii prostej nasza dziedzina i specjalizacja.
Co to oznacza dla Mam Startup?
Nie chcę zdradzać też wszystkich tajemnic, ale plan na najbliższe miesiące wygląda naprawdę imponująco. Będzie szansa wypróbowania swoich sił w przygotowanych zadaniach, wygrania atrakcyjnych nagród, spotkania na żywo. Wszystko w swoim czasie.
Mam też w tym wszystkim osobistą satysfakcję, a w zasadzie dwie. Po raz kolejny upewniam się, że mamy mocny i zgrany zespół w redakcji. Nie ma „nie uda się”, „nie mamy szans”. Głowa nisko i do przodu! Po wielu doświadczeniach z różnymi projektami śmiem twierdzić, że to najważniejsze.Drugi aspekt dotyczy pytania jakie padało w kontekście rocznicy działalności Mam Startup – „Czy warto było? Przecież to nie startup, nie zarobicie?”. Tak, warto, choćby po to, by niemal na każdym przypadkowym spotkaniu ktoś zwyczajnie podziękował za nasz wysiłek. I oczywiście dla takich newsów jak ten, a co!
Michał Samojlik
Od 2003 roku związany z branżą internetową. Rozpoczynał jako grafik i projektant interfejsów webowych. Następnie założył agencję interaktywną Autentika, którą prowadzi po dziś dzień. Przez ostatnie kilka lat zaangażowany w wiele internetowych startupów: Goldenline, Navigeo, Gover, Jak Elvis, Admatik, Szukajauto, Misspolski.pl, Myguidie.com. Aktualnie pracuje nad Hotprice.pl. Pomysłodawca MamStartup.pl.