Ministacja kosmiczna i satelita AliExpress zapowiedzią 48-godzinnego Globalnego Festiwalu Zakupów 11.11

ministacja kosmiczna i satelita aliexpress zapowiedzia 48 godzinnego globalnego festiwalu zakupow 1111
Udostępnij:
AliExpress, międzynarodowa platforma e-commerce należąca do Alibaba Group, ogłosiła wystrzelenie w przestrzeń mini stacji kosmicznej oraz satelity, jako zapowiedzi tegorocznego Globalnego Festiwalu Zakupów, który przypada na 11 listopada.

Tegoroczna edycja 11.11 Globalnego Festiwalu Zakupów, rozpocznie się o północy w dniu 11 listopada i zakończy o 23:59 w dniu 12 listopada według czasu Sydney (Australian Eastern Daylight Time, UTC +11:00). W Polsce oznacza to rozpoczęcie festiwalu w sobotę, 10 listopada o godz. 14:00 i jego zakończenie w poniedziałek 12 listopada o godzinie 13:59 naszego czasu.

Na czas trwania festiwalu mini stacja kosmiczna Candy Jar zapewni użytkownikom AliExpress różne formy interakcji. Klienci będą mogli wykonać zdjęcie z kosmosu w momencie kiedy stacja będzie przelatywała nad ich głowami oraz wysyłać w przestrzeń swoje historie. Wszystkie przesłane historie zostaną zgromadzone w „kosmicznej butelce” i wysłane w kosmos w 2019 roku. Mini stacja Candy Jar będzie także rozsyłać do klientów „czerwone koperty”, w których znajdą promocyjne oferty lub kupony na darmowe zakupy.

Współpraca przedsiębiorstw na całym świecie

Celem Grupy Alibaba jest umożliwienie kobietom i młodym ludziom dostępu do większych możliwości rozwoju i prowadzenia interesów na całym świecie. Globalna platforma przekracza granice geograficzne i etniczne, tworząc możliwości współpracy i łączności dla małych i średnich przedsiębiorstw na całym świecie. Z pomocą AliExpress nowa generacja klientów może doświadczyć wygody robienia zakupów za granicą z własnego domu. Co ważne, powstają także nowe miejsca pracy.

Wang stwierdził, że AliExpress pomoże swoim globalnym partnerom w ulepszaniu infrastruktury i budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego klientów. Działania AliExpress, podejmowane w kontekście globalizacji, znajdą swoje ucieleśnienie podczas Globalnego Festiwalu Zakupów 11 listopada. Już teraz AliExpress poprawiło funkcjonowanie platformy, zapewniając globalnym użytkownikom tłumaczenie w 13 językach, w tym, między innymi, po hebrajsku, arabsku, japońsku i koreańsku.

Aby jeszcze lepiej spełniać potrzeby lokalnych konsumentów, firma przeprowadzi spersonalizowane działania online na swoich największych rynkach, w tym w Rosji, Hiszpanii, Francji, na Bliskim Wschodzie oraz w Polsce.

Logistyka, która jest jednym z kluczowych obszarów dla konsumentów, została w ostatnim czasie znacznie usprawniona. Magazyny AliExpress w Moskwie, Madrycie i Paryżu przygotowywały się do święta zakupów od dłuższego czasu. W celu skrócenia terminów dostawy towarów do odbiorców na całym świecie, AliExpress dołączył do Cainiao Network, uzyskując tym samym dostęp do ponad 50 lotów czarterowych. Ponadto, w połowie europejskich krajów dostępna jest obecnie dostawa w 72 godziny.