Maciej Budzich, autor bloga blog.mediafun.pl, oraz Tomasz Topa, autor bloga tomasz.topa.pl, będą gośćmi trzeciego szkolenia organizowanego w ramach cyklu Akademia Social Media. Prelegenci opowiedzą uczestnikom o tajnikach działania blogosfery i współpracy z blogerami.
Spotkanie odbędzie się 19 września br., w Centrum Coworkingowo-Konferencyjnym AntWork w Gdańsku. Informacje na temat szkoleń oraz zapisy dostępne są na stronie AkademiaSocialMedia.pl. Organizatorem cyklu jest agencja Personal PR.
Akademia Social Media to cykl wykładów i praktycznych warsztatów, na których przedstawione zostaną kluczowe zasady działalności firm i marek w mediach społecznościowych. Do grona prelegentów zapraszani są najlepsi specjaliści z branży internetowej, marketingu i PR, a także nowych technologii. Akademia dedykowana jest zarówno przedsiębiorcom, jak i osobom zawodowo zajmującym się komunikacją i promocją firm i marek.
Tajniki blogosfery
Podczas trzeciego szkolenia w Gdańsku (Krok trzeci – social media szerzej, czyli blogosfera) wystąpią znani blogerzy, Maciej Budzich i Tomasz Topa. Prelegenci zdradzą, jak z sukcesem prowadzić własnego bloga firmowego oraz w jaki sposób firmy mogą nawiązywać owocną współpracę z blogerami. Ponadto na szkoleniu omówione zostaną mikroblogi i sposoby integracji różnych kanałów komunikacji, czyli to, co początkującym sprawia często trudności.
– Współpraca z blogerami to coraz bardziej popularna forma komunikacji i promocji. Jest wiele marek, które dzięki uwadze blogera zyskują uznanie wśród rzeszy klientów. W internecie pojawiają się też case’y, w których opiniotwórczy blogerzy ostro krytykują sposoby nawiązywania z nimi współpracy. Na Akademii Social Media nasi goście opowiedzą, jak unikać takich sytuacji – mówi Karolina Janik, Personal PR.
– Wyniki najnowszych badań wskazują, że aż ok. 70 procent marketerów chce zgłębiać wiedzę na temat mediów społecznościowych, zwracając szczególną uwagę na blogosferę – mówi Marta Laskowska, Personal PR. – Media społecznościowe mają wielką zaletę: korzystanie z nich nie wymaga dużego doświadczenia, jednak ważne jest kreatywne podejście i przestrzeganie dobrych praktyk, na które zwracamy uwagę uczestnikom Akademii Social Media.
Dalsze szkolenia będą poświęcone budowaniu strategii komunikacji w social media, maksymalizacji skuteczności działań, kampanii niestandardowych. Cykl zakończą szkolenia na temat reklamy i aplikacji, a także monitorowania i mierzenia sukcesu działań. Każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie, a osoby, które ukończą 6 z 8 szkoleń dostaną certyfikaty.
Więcej informacji znajduje się na stronie: www.AkademiaSocialMedia.pl.
źródło: informacja prasowa