Mniami.pl – masz apetyt na nagrody?

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Ruszyła internetowa kampania nowego serwisu o tematyce kulinarnej Mniami.pl. Działania pod hasłem „Masz apetyt na nagrody?” obejmują m.in.: reklamę w internecie, działania Social Media oraz PR.

Ruszyła internetowa kampania nowego serwisu o tematyce kulinarnej Mniami.pl. Działania pod hasłem „Masz apetyt na nagrody?” obejmują m.in.: reklamę w internecie,  działania Social Media oraz PR.


Kampania zostanie przeprowadzona  we współpracy z siecią afiliacyjną Novem, która odpowiada za kreacje graficzne reklam oraz realizację kampanii afiliacyjnej. Celem kampanii jest pozyskanie użytkowników, jednocześnie przedstawiając najważniejsze funkcje serwisu. Każda osoba, która zarejestruje się w serwisie poprzez specjalną stronę konkursową i odpowie na pytanie konkursowe weźmie udział w rywalizacji o cenne nagrody. Dodatkowo kampanii towarzyszyć będzie wiele konkursów dla już zarejestrowanych użytkowników m.in.: wybór użytkowników miesiąca czy konkurs „Zaproś znajomych”, w których będzie można wygrać sprzęt AGD oraz bony pieniężne na zakupy.

Akcja swym zasięgiem obejmie szeroko pojęte działania w Internecie takie jak: kampanię afiliacyjną, działania SEO/SEM, Social Media i PR. Działania te mają również przedstawić potencjalnym użytkownikom funkcjonalności strony oraz korzyści jakie płyną z przystąpienia do grona Mniamkowiczów. Kampania skierowana jest do wszystkich, którzy uwielbiają kuchenne eksperymenty, wymianę kulinarnych doświadczeń, jak również dla internautów, którzy stawiają pierwsze kroki w nauce gotowania.

Mniami.pl to serwis kulinarny, który posiada dużą bazę przepisów oraz łatwą w obsłudze wyszukiwarkę („wpisz co masz w lodówce a my przedstawimy możliwe potrawy”, a także możliwość stworzenia menu na cały tydzień oraz listy zakupów i bezpośredniego jej zamówienia w partnerskim sklepie internetowym). Połączenie funkcji wyszukiwarki po składnikach oraz możliwości dokonywania zakupów w sklepie internetowym partnera z pewnością ułatwi wielu osobom przygotowywanie codziennych posiłków, a co więcej zaoszczędzi ich cenny czas. – mówi Krzysztof Herod, Prezes Zarządu firmy realizującej projekt. Oprócz podstawowych funkcji w portalu można znaleźć szereg informacji, ciekawe artykuły poświęcone ważnym wydarzeniom kulinarnym, recenzje książek kulinarnych, a także porady dietetyczne. Serwis stawia na interakcję, dlatego użytkownicy mogą dodawać własne przepisy oraz wypowiadać się na forum.

źródło: informacja prasowa