MobinetMaps – nominowane do 2-go etapu konkursu LLGA

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Łódzki startup Mobi-net i jego system MobinetMaps został doceniony i wyróżniony w międzynarodowym konkursie LLGA Cities Pilot The Future. MobinetMaps został wybrany przez japońskie miasto Fukuoka, jako jedno z pięciu najciekawszych rozwiązań aplikacji mobilnych odpowiadających potrzebom i wyzwaniom

Łódzki startup Mobi-net i jego system MobinetMaps został doceniony i wyróżniony w międzynarodowym konkursie LLGA Cities Pilot The Future. MobinetMaps został wybrany przez japońskie miasto Fukuoka, jako jedno z pięciu najciekawszych rozwiązań aplikacji mobilnych odpowiadających potrzebom i wyzwaniom nowoczesnych i innowacyjnych miast.


Konkurs Living Labs Global Avard (LLGA) został stworzony w 2009 roku jako program dla nowoczesnych miast poszukujących innowacyjnych rozwiązań niezbędnych dla ich rozwoju i polepszenia życia mieszkańców. W tym czasie 38 miast z całego świata zgłosiło 77 projektów, otrzymało i oceniało 1117 propozycji rozwiązań, z których zrealizowano ponad 30 testowych projektów. Oddziałują one na ponad 285 milionów ludzi.

Ogromnie się cieszymy, że polski start-up może zostać wyróżniony w globalnym konkursie. – mówi Paweł Lewiński, właściciel Mobi-net. Wiemy, że MobinetMaps to jedno z najlepszych rozwiązań tego typu na świecie. Przejście do 2 etapu w takim międzynarodowym, z wysoko ustawioną poprzeczką konkursie dodaje nam motywacji do dalszego rozwijania i udoskonalania systemu.

MobinetMaps to całościowy system dla aplikacji mobilnych centrum handlowego, obiektów targowych, muzeów i innych obiektów, gdzie użyteczne są mapy wnętrz budynków. Mapy są w pełni interaktywne i mogą być przygotowywane według dowolnego, indywidualnego projektu klienta. MobinetMaps jest również wyposażony w znajdowanie ścieżki pomiędzy różnymi punktami, wysyłanie powiadomień push czy mobilny system lojalnościowy. Zarządzanie treścią w aplikacjach odbywa się za pomocą łatwego i intuicyjnego CMS-a, dzięki czemu klienci otrzymują do ręki bogaty zestaw narzędzi marketingu mobilnego.

Drugi etap konkursu odbędzie się w maju w San Francisco, podczas którego wszystkim przedstawicielom miast i zaproszonym gościom zostanie pokazana 1 minutowa prezentacja. Uczestnicy muszą przygotować również dokument odpowiadający na pytania przygotowane przez miasta i przygotować film informacyjny. Spośród nominowanych przez każde miasto-uczestnika pięciu propozycji zostanie wybrany zwycięzca, którego projekt zostanie zrealizowany w danym mieście.

W oparciu o ten system wraz z partnerem z Irlandii powstały m.in. aplikacje dla lotniska w Liverpoolu i Dubaju, sieci centrów handlowych w Portugalii.

źródło: informacja prasowa