Inwestycja ta ma na celu zapewnienie firmie Closer Music niezbędnych zasobów i wskazówek, które pozwolą na rozszerzenie działalności, ulepszenie oferty produktowej oraz wzmocnienie pozycji rynkowej.
Wykorzystać 30 lat doświadczenia
Krzysztof Bajołek to doświadczony przedsiębiorca z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży odzieżowej. Był założycielem i wieloletnim prezesem spółki Artman, twórca marek House i Mohito, które w 2008 roku zostały sprzedane do LPP za prawie 400 milionów złotych. Pan Bajołek pełnił również funkcję członka rady nadzorczej w spółkach takich jak Gino Rossi, Simple Creative Products oraz Bytom, a także był założycielem marki Medicine. Obecnie jest założycielem i prezesem Answear.
– Jestem podekscytowany, że mogę wspierać Closer Music w ich podróży. Mają silny zespół i wyjątkową propozycję rynkową, która zdecydowanie wpłynie na zmiany w branży. Wierzę w ich wizję i nie mogę się doczekać, aby przyczynić się do ich sukcesu – tak swoją najnowszą inwestycję skomentował Krzysztof Bajołek.
Podjąć śmiałe kroki
Closer Music oferuje własny katalog utworów i muzyki. Wśród klientów spółki znajdują się duże i średnie przedsiębiorstwa, domy mediowe, podmioty produkcyjne z sektora filmowego i reklamowego oraz indywidualni użytkownicy, w tym grupa ponad 200 milionów kontent kreatorów w mediach społecznościowych. Firma wykorzystuje platformę closermusic.com do adresowania swoich działań do tej grupy odbiorców.
– Jesteśmy zaszczyceni, że Krzysztof Bajołek jest na pokładzie jako inwestor. Jego doświadczenie i spostrzeżenia będą nieocenione, gdy będziemy kontynuować rozwój. Ta inwestycja pozwoli nam podjąć śmiałe kroki w kierunku osiągnięcia naszych długoterminowych celów – podkreśla dyrektor generalny firmy Closer Music, Sebastian Lenard w odniesieniu do nawiązanego partnerstwa.